چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:17

راه رفتن روی دو دست/ تنها خواسته‌های زن معلول بویراحمدی از استاندار + عکس

پایان ساعت اداری آمده تا استاندار را ببیند و اصرار دارد که حتما هم او را ببیند اما چون ساعت کاری به اتمام رسیده و تقریبا کسی نیست موفق نمی‌شود.

به گزارش بویرنیوز، پایان ساعت اداری آمده تا استاندار را ببیند و اصرار دارد که حتما هم او را ببیند اما چون ساعت کاری به اتمام رسیده و تقریبا کسی نیست موفق نمی‌شود که با علی‌محمد احمدی(استاندار) ملاقاتی داشته باشد.

تاجماه رادی را تقریبا همه مردم یاسوج می‌شناسند زن معلول حدودا 45-50 ساله‌ای که روی دست‌هایش راه می‌رود شوهرش فوت کرده و زندگی و اموراتش را به مدد کمیته امداد می‌گذراند و می‌گوید از کمیته وام دریافت کرده‌ام و کارت یارانه‌ام دست آنها است.

از اهالی شهرک ده مارگون بویراحمد است، دو فرزند دارد دخترش که شوهر کرده و کار مراقبت از مادرش را هم بر عهده دارد و پسر 21 ساله‌‌اش که به گفته خودش تا کلاس 12 درس خوانده اما چون افسرده شده از ادامه تحصیل باز مانده است.

با او همکلام می‌شوم و می‌گوید آمده استاندار را ببیند، مشکلاتی دارد که می خواهد حتما آنها را با استاندارد در میان بگذارد.

می‌گوید شهرداری مارگون جلوی خانه‌ام جدولی ایجاد کرده اما پلی وجود ندارد که بتوانم از روی آن رفت و آمد کنم یک بار موقع راه رفتن هم به درون جدول افتادم و زانوها و دست‌هایم زخمی شدند حالا آمده‌ام با استاندار حرف بزنم و او هم به شهردار مارگون بگوید جلوی خانه‌ام پلی درست کند تا بتوانم از روی آن رد شوم.

تاجماه یک خواسته دیگر هم از استاندار دارد می‌گوید چرخ ویلچرش خراب است و انتظار دارم مسؤولان کمکم کنند و بتوانم ویلچر جدیدی بخرم تا کمتر دست و زانوهایم درد بگیرند.

می‌گوید خانه‌ام دو اتاق کوچک است، حمام مناسبی ندارد، در حیاط خانه‌ حمام درست کرده و می‌خواهد مسؤولان کمکش کرده و چند نرده برایش تهیه کنند تا بتواند به حمام خانه‌اش سر و ساماندهی دهد.

تاجماه یادآوری می‌کند که بی‌سرپرست و فقیر است و می‌خواهد استاندار و مسؤولان استان کمکش کنند تا بلکه باری از مشکلات که بر دوشش است برداشته شود.

از او که خداحافظی می‌کنم و جدا می‌شوم صدایم می‌زند و اصرار می‌کند حتما خواسته‌هایش را به گوش استاندار برسانم و می‌گوید منتظر می‌ماند تا مسؤولان کمکش کنند.ما هم امیدواریم مشکلات این زن معلول به گوش مسؤولان خصوصاً استاندار کهگیلویه و بویراحمد برسد و برای رفع مشکلات و خواسته‌های نه چندان بزرگ این زن روستایی قدمی بردارند.

=====================

گزارش از: مهین‌تاج راوند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=255065
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بمونیم از انعکاس این اخبار

دیدگاه شما