چاپ این برگه

تصمیم گیران اصلی شهرداری یاسوج مشخص شدند

گروه سیاسی- مشارکت مردم در امور شهری بسیار حائز اهمیت است و در واقع مشارکت آنها راهگشای کارهای ما در شهرداری یاسوج خواهد بود و برنامه‌های شهرداری بدون آنها انجام نمی‌‎گیرد.

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

«نستهن مقدم» شهردار یاسوج در این دیدار با گرامی‎داشت یاد و خاطره آیت‌الله ملک‌حسینی(ره)، اظهار کرد: آیت‌الله مرحوم ملک‌حسینی(ره) از شجاع‌ترین علمای عصر حاضر بود و بنده به خودم می‌بالم در استانی زندگی می‌کنم که آن عالم ربانی حیات می‌کردند.

مقدم در ادامه گفت: مشارکت مردم در امور شهری بسیار حائز اهمیت است و در واقع مشارکت آنها راهگشای کارهای ما در شهرداری یاسوج خواهد بود و برنامه‌های شهرداری بدون آنها انجام نمی‌‎گیرد.

شهردار یاسوج با اشاره به زمان انتخاب و معرفی خود به عنوان شهردار، اظهار کرد: در ایام محرم این حقیر به عنوان شهردار یاسوج معارفه شدم و امیدوارم بر اساس درس آزادگی که امام حسین(ع) به ما داده است، آزادانه و شجاعانه برنامه‌های شهرداری را پیش ببریم.

مقدم اضافه کرد: تعامل بین مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر می‌تواند از هدر رفت انرژی‌ها بکاهد.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهرداری یاسوج با هماهنگی اعضای شورای اسلامی و همه مسوولان و مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی کارها را به سرانجام می‌رساند.

شهردار یاسوج گفت: یقیناً رهنمودهای حضرت‌ آیت‌الله ملک‌حسینی چراغ راهنمای مدیریت شهری مرکز استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: با همدلی و همکاری همه دلسوزان استان و مسوولان به سمت یک شهر خوب و در شأن مردم خواهیم رفت.

هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این دیدار نیز گفت: بر اساس قانون اساسی شوراهای اسلامی به منظور تسهیل امور رفاهی مردم تشکیل شده است.

اکبری با بیان اینکه اعضای جدید شورای اسلامی افرادی تحصیل کرده و متخصص هستند، اظهار کرد: در شورای شهر یاسوج تنها در راستای مصالح شهر و منافع مردم گام بر می‌داریم و همه اعضای شورا نیز در این راستا سوگند یاد کرده‌اند.

وی در ادامه به برخی از اقدامات شورای اسلامی و شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: توسعه و ایجاد فضای سبز، احداث چند پارک، آسفالت خیابان‌ها و معابر، بازسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روها بخشی از اقدامات شهرداری یاسوج در دوره چهارم است.

به گزارش بویرنیوز، سخنان آیت الله ملک حسینی را می توانید از »اینجا« بخوانید.