چهارشنبه 19 مهر 1396 - 0:32

تصمیم گیران اصلی شهرداری یاسوج مشخص شدند

گروه سیاسی- مشارکت مردم در امور شهری بسیار حائز اهمیت است و در واقع مشارکت آنها راهگشای کارهای ما در شهرداری یاسوج خواهد بود و برنامه‌های شهرداری بدون آنها انجام نمی‌‎گیرد.

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

«نستهن مقدم» شهردار یاسوج در این دیدار با گرامی‎داشت یاد و خاطره آیت‌الله ملک‌حسینی(ره)، اظهار کرد: آیت‌الله مرحوم ملک‌حسینی(ره) از شجاع‌ترین علمای عصر حاضر بود و بنده به خودم می‌بالم در استانی زندگی می‌کنم که آن عالم ربانی حیات می‌کردند.

مقدم در ادامه گفت: مشارکت مردم در امور شهری بسیار حائز اهمیت است و در واقع مشارکت آنها راهگشای کارهای ما در شهرداری یاسوج خواهد بود و برنامه‌های شهرداری بدون آنها انجام نمی‌‎گیرد.

شهردار یاسوج با اشاره به زمان انتخاب و معرفی خود به عنوان شهردار، اظهار کرد: در ایام محرم این حقیر به عنوان شهردار یاسوج معارفه شدم و امیدوارم بر اساس درس آزادگی که امام حسین(ع) به ما داده است، آزادانه و شجاعانه برنامه‌های شهرداری را پیش ببریم.

مقدم اضافه کرد: تعامل بین مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر می‌تواند از هدر رفت انرژی‌ها بکاهد.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهرداری یاسوج با هماهنگی اعضای شورای اسلامی و همه مسوولان و مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی کارها را به سرانجام می‌رساند.

شهردار یاسوج گفت: یقیناً رهنمودهای حضرت‌ آیت‌الله ملک‌حسینی چراغ راهنمای مدیریت شهری مرکز استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: با همدلی و همکاری همه دلسوزان استان و مسوولان به سمت یک شهر خوب و در شأن مردم خواهیم رفت.

هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این دیدار نیز گفت: بر اساس قانون اساسی شوراهای اسلامی به منظور تسهیل امور رفاهی مردم تشکیل شده است.

اکبری با بیان اینکه اعضای جدید شورای اسلامی افرادی تحصیل کرده و متخصص هستند، اظهار کرد: در شورای شهر یاسوج تنها در راستای مصالح شهر و منافع مردم گام بر می‌داریم و همه اعضای شورا نیز در این راستا سوگند یاد کرده‌اند.

وی در ادامه به برخی از اقدامات شورای اسلامی و شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: توسعه و ایجاد فضای سبز، احداث چند پارک، آسفالت خیابان‌ها و معابر، بازسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روها بخشی از اقدامات شهرداری یاسوج در دوره چهارم است.

به گزارش بویرنیوز، سخنان آیت الله ملک حسینی را می توانید از »اینجا« بخوانید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=254905
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما