یکشنبه 16 مهر 1396 - 19:59

همایش روز جهانی کودک در استان+تصاویر

بویرنیوز: مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این مناسبت‌ها برای اعلام حضور این رده سنی در جامعه است، و همچنین برای جلوگیری از کودک‌آزاری و آموزش به کودکان برگزار می‌شود.

کبناخبر؛

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۳ هزار کودک در مهدهای کودک این استان نگهداری و آموزش داده می‌شوند.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، قبل از ظهر همایش روز جهانی کودک با حضور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد و معاون فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد.

سید علی موسوی‌امجد در این همایش بابیان اینکه امروز ۱۶ مهر روز جهانی کودک است، اظهار کرد: توجه ویژه به کودکان به‌عنوان کوچک‌ترین رده سنی و آینده‌سازان کشور ضرورت دارد.

موسوی‌امجد بابیان اینکه به مناسبت روز جهانی کودک در سراسر کشور  این جشن برپا می‌شود، بیان کرد: یکی از اهداف نامگذاری این روز برای توجه به اهمیت و جایگاه این رده سنی در جامعه است.

وی گفت: یکی دیگر از اهداف این جشن آموزش دادن به کودکان و والدین جهت جلوگیری از هر گونه آسیب‌های اجتماعی از جمله کودک آزاری است.

موسوی امجد افزود: کودکان حق‌وحقوقی دارند، و باید حق و حقوق آنها به ویژه کودکان ناتوان و کودکان کار در جامعه رعایت شود.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: برای عدم سوء استفاده از کودکان، مربیان و والدین باید توجه ویژه‌ای داشته باشند، و مسئولان نیز باید زمینه آموزشی را برای این قشر از جامعه فراهم سازند.

موسوی‌امجد در خطاب به کودکان گفت: روزتان مبارک و امیدوارم که آینده‌سازان خوبی باشید.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ هزار کودک در مهدهای کودک این استان نگهداری و آموزش داده می‌شوند.

موسوی امجد افزود: از این میزان ۷۶۰۰ کودک مربوط به روستامهدهای استان و مابقی مربوط به مهدکودک‌های شهری هستند.

وی بیان کرد: ۳۳۲ مهدکودک و روستامهد در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند که از این تعداد ۲۴۵ مورد روستامهد و ۸۷ مهدکودک شهری هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به ناتوانی و ضعف اقتصادی موجود در برخی از مناطق روستایی، اطراف شهرها و مناطق حاشیه نشین براساس نمودار به کودکان سه دهک درآمدی پایین این مناطق از سوی بهزیستی یک وعده در روز غذای گرم داده می‌شود.

موسوی امجد اضافه کرد: غذای گرم بین بیش از ۷۶۰۰ کودک در روستامهدهای استان توزیع می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=254429
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما