یکشنبه 16 مهر 1396 - 11:42

عربستان، حمله به کاخ پادشاهی در جده را تأیید کرد

فعالان عربستانی اعلام کردند یک تروریست مسلح که قصد داشت به کاخ السلام، از مهم‌ترین کاخ‌های پادشاهی عربستان در شهر جده حمله کند صبح امروز (شنبه) به دست نیروهای گارد پادشاهی کشته شد.

به گزارش بویرنیوز، به گفته فعالان عربستانی، دو تن از نیروهای گارد مرزی نیز زمانی که قصد داشتند جلوی حمله فرد مسلح را بگیرند کشته شدند.

فعالان تصویر شخصی را که روی زمین دراز کشیده منتشر و اعلام کردند که تروریست مذکور به دست نیروهای گارد پادشاهی کشته شده است.

فعالان هشتگی را در توییتر با عنوان “تلاش برای حمله به کاخ السلام” ایجاد و اعلام کردند که عملیات به کشته شدن یکی از تروریست‌ها و فرار بقیه منجر شد.

هنوز هیچ منبع رسمی صحت این خبر را تأیید نکرده است.

وزارت کشور عربستان حمله به کاخ سلطنتی در جده را تأیید کرد

وزارت کشور عربستان تائید کرد، در حمله مسلحانه به یک ایست بازرسی در نزدیکی کاخ سلطنتی در جده، دو نظامی کشته و سه تن زخمی شده‌اند.

شبکه تلویزیونی العربیه به نقل از وزارت کشور عربستان از حمله به یک مقر امنیتی نزدیک کاخ به سلطنتی «سلام» در جده خبر داد و  اعلام کرد، در این حمله دو نظامی کشته و سه تن دیگر  مجروح شدند.

این شبکه افزود، عامل حمله یک فرد ۲۸ ساله از اتباع عربستان است.

به گزارش العالم، وزارت کشور عربستان اعلام کرد، نیروهای امنیتی فرد مسلح را بلافاصله بعد از آغاز تیراندازی در ورودی کاخ سلطنتی در جده به هلاکت رساندند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=254317
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما