شنبه 15 مهر 1396 - 14:24

سخنان متفاوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص “یاسوج”

گروه سیاسی- یاسوج را پیشران اداری و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد میدانم و باید تقویت شود.

علی محمد احمدی ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر یاسوج افزود: مدیریت سکونتگاه های غیر رسمی در استان لازم است و متاسفانه در این حوزه مشکلاتی برای مدیریت شهری در مرکز استان به وجود می آید و نباید اجازه داد کمربندی از فقر و نابرابری در حاشیه پایتخت طبیعت شکل بگیرد.

احمدی ابراز داشت: مدیریت شهری بسیار حساس و تاثیر گذار است و باید دست به دست هم دهیم که شهری شایسته مردم داشته باشیم و باید شهر را کالبدی زنده تصور کنیم و با دغدغه به توسعه شهر توجه کنیم.

استاندار  ضمن اشاره به اینکه ما مدعی هستیم وادعای ما هم حق است که یاسوج پایتخت طبیعت ایران زمین است، بیان کرد: شهر صرفا یک سکونتگاه و پارکینگ نیست و شهر هویت مردم است و برای تحقق توسعه آن باید نگاه جامع داشت.

وی ابراز داشت: در حوزه اقتصادی باید شهرداری به سمت درآمد های پایدار برود و فضا برای ورود به سرمایه گذاران به یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت استان باز باشد و از توان آنها برای توسعه شهر استفاده شود.

احمدی بر توسعه زیر ساخت ها برای رشد اقتصادی شهر تاکید کرد و گفت: یاسوج پیشران سیاسی و اقتصادی استان است و باید تقویت شود و شهرداری و شورای شهر یاسوج نقش اساسی در تحقق این مهم دارد.

استاندار بیان داشت: باید تمام فرصت ها به صورت عادلانه در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد و شهردار و شورای شهر فارغ از تفکرات قومی و جناحی شهردار و خدمتگذار همه مردم باشند.

احمدی ابراز داشت: حس تعامل و همکاری برای تحقق مسیر توسعه نیاز است و همچنین باید برای رفع معارضات از ظرفیت های مردمی و تعاملی استفاده شود.

وی با اشاره به برخی معضلات جدی در یاسوج، گفت: از روز اول دغدغه ام پل های این شهر است، مبلمان این شهر است،فرودگاه این شهر است، وعده غیر عملی نمیدهم اما این قول را میدهم “تمام توانم را میگذارم پروژه های راکد را با تعامل بین دستگاهی به سرانجام برسانم”.

احمدی بیان داشت: بحث گردشگری بسیار مهم است و باید از این ظرفیت برای برجسته کردن تاریخ، هویت و رشد فرزندان استان استفاده کرد.

استاندار گفت: جای جای استان ظرفیت های بالایی دارد و باید شهرهای استان به الگوی سازگار با طبیعت سبز تبدیل شود و همچنین توسعه زیرساخت ها مورد تاکید است.

احمدی گفت: با برنامه ریزی و شناخت و نظم و همچنین با تعامل دستگاهی پروژه های راکد راه خواهد افتاد و تجربه نشان داده شهرهای زیبا مردمی با فکر زیبا و اراده زیبای می خواهد و تلاش خواهد شد که یاسوج به پایتخت طبیعت تبدیل شود.

استاندار با تاکید بر نگاه علمی و عاقلانه به مسائل گفت: پرهیز ار رابطه بازی، قوم گرایی ها و ارتباطی اینچنینی که مانع توسعه است ضروری است.

احمدی بر تعامل با رسانه ها و همچنین المان سازی مناسب و بهبود مبلمان شهری تاکید کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=254131
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما