شنبه 15 مهر 1396 - 16:08

حواشی مراسم تودیع و معارفه شهرداران یاسوج/از تکه پرانی جاوید به شورای پنجم تا تاخیر نیم ساعته استاندار و ارائه رقم عجیب بدهی شهرداری از زبان نستهن مقدم!

گروه سیاسی- مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید یاسوج در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز،  سرانجام با انتخاب شورای شهر و رای مثبت 6 نفر از اعضا و تایید وزیر کشور، امروز دکتر نستهن مقدم شهردار یاسوج شد.

مراسم همانطور که پیش بینی میشد شلوغ بود، عده زیادی در بیرون از سالن برای خوشامد به مردم و مسئولان صف کشیده بودند.

سالن بزرگ جرجانی مملو از جمعیت بود، از مسئولان گرفته تا سیاسیون،  مردم شهر و فامیل ها و آشنایان شهرداران قدیم و جدید، عده زیادی در سالن ایستاده نظاره گر مراسم بودند.

مراسم تقریبا ساعت 10:10 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم شروع شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که روزهای گذشته خودش از ورود برخی مدیران به علت تاخیر ممانعت کرد، جزو افرادی بود که با تاخیر حدود 25 دقیقه ای وارد سالن شد.

در بخشی از مراسم، مجری به جاوید زمان 10 دقیقه ای سخنرانی را تذکر داد که با واکنش شهردار سابق روبرو شد، جاوید خطاب به مجری گفت : چطور برای ارائه عملکرد  4 ساله ما 10 دقیقه وقت گذاشتید  برای فرماندار هم 10 دقیقه!

تشویق جاوید هم در ابتدای سخنرانی و هم تشویق ادامه دار در انتهایی سخنرانی به گونه ای بود که مجری را وادار به تذکر به حضار برای حفظ حرمت ایام حزن و اندوه و همراهی و تشویق با صلوات نمود.

جاوید در بخشی از سخنانش از عوام فریبی شورای پنجم گفت، و تلویحا اینکه لیست 50 نفره ای که برای تصدی شهرداری صحبت شد و رزومه ها هم بررسی شد را خلاف واقعیت دانست و گفت: کدام صحبت کدام رزومه، مردم فکر میکنند واقعیت دارد!

سالن مملو از جمعیت بود،  در کناره ها و ته سالن افراد زیادی مراسم را ایستاده نظاره گر بودند.

جاوید بدهی شهرداری را به خصوص در مورد پروژه ها صفر اعلام کرد و خواستار تحویل و تحول دقیق امورات شهرداری در همه ابعاد شد، اما نستهن مقدم شهردار جدید یاسوج گفت: به نظر من هم باید همه موارد دقیق صورتجلسه و تحویل و تحول شود البته این را هم بگویم که بدهی شهرداری را 77 میلیارد تومان به بنده اعلام کرد.

شهردار جدید آنطور که در سخنانش پیدا بود به مردم و عدالت محوری اهمیت زیادی می دهد، نشانی از وابستگی و دلبستگی به فرد یا حزب یا جناح در سخنانش نبود، تکیه کلام کلیدی اش “مردم” و “عدالت” بود.

به گزارش بویرنیوز، مردم امروز شاهد تغییر بودند و امید دارند از پس این تغییرات روند رو به جلو و آینده بهتر از گذشته را شاهد باشند، مردم آمدند و بدون ریا و خواسته ای مسئولان را بدرقه کردند، حالا نوبتی هم باشد نوبت مسئولان است که عملا نشان دهند آمده اند تا “از مردم و برای مردم” باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=254106
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حامد وارسته گفت:

    درود بر دکتر جاوید به امید موفقیت و سر بلندی

  2. سید ارسلان دهسار گفت:

    خسته نباشید همتون خدا قوت

  3. رضا گفت:

    استاندار صبح از تامین اجتماعی بازدید کردند، تاخیر بیست دقیقه ای به خاطر همین موضوع بوده، مدیران هم بدون دلیل نباید تاخیر داشته باشند،استاندار در سخنانش به این موضوع اشاره کرده بود!

  4. ااتت گفت:

    امیدوارم دیگه کاروکاسبی در شورای شهر کمتر بسه و بیشتر به فکر زیبا سازی شهرباشن بخصوص محله های حومه شهر

  5. دانشجو گفت:

    درود بر دکتر جاوید واقعا خسته نباشی.خودم گچسارانی هستم ای کاش دکتر جاوید شهردار ما بود اون وقت میدونستیم چطوری از ایشان قدردانی کنیم .

  6. شبلیز گفت:

    درود برمهندس مقدم

دیدگاه شما