دوشنبه 10 مهر 1396 - 12:53

برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج/اعلام جزئیات تغییرات قیمت های از سوی روابط عمومی فرودگاه یاسوج(+عکس)

گروه اقتصادی- اولین پرواز تهران به یاسوج هواپیمایی آسمان بعد از عملیات بهسازی سطوح پروازی در فرودگاه یاسوج به زمین نشست .

 به گزارش بویرنیوز، پروازهای فرودگاه یاسوج که از تیرماه 96 به منظور آسفالت و روکش آسفالت و تعریض باند بسته شده بود امروز با پرواز صبحگاهی تهران به مقصد یاسوج مجدداً آغاز به کار کرد.
آنچه در روزهای گذشته عجیب به نظر می رسد افزایش یک باره قیمت ها به بیش از 1 و نیم برابر قیمت های گذشته بود، موضوعی که در ابتدا توسط بویرنیوز اطلاع رسانی شد و با واکنش مسئولان فرودگاه مواجه شد.
مسئولان فرودگاه یاسوج با اعلام اینکه وظیفه آنها تامین و تجهیز باند فرودگاهی استاندارد و ایده آل است و صلاحیت قیمت گذاری مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیمایی کشور است،قول پیگیری دادند.
به گزارش بویرنیوز، به فاصله یک روز از درخ خبر با عنوان(پرواز یاسوج – تهران آمد؛ اما گران آمد + عکس) روابط عمومی فرودگاه یاسوج در تماس با بویرنیوز، ضمن اعلام خبر اصلاح قیمت ها خبر از کاهش 10 درصدی قیمت جدید به نسبت قیمت پروازهای گذشته یاسوج به تهران و بالعکس داد.
گفتنی است پروازهای فرودگاه یاسوج همه روزه به جز شنبه ها با قیمتی به مراتب کمتر از گذشته انجام می شود.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=253296
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دولت باید به نقاط محروم یارانه یاسوبسیدپروازپرداخت کند این حقشونه

  2. محمد گفت:

    شما که گفته بودی دو تا پرواز در روز؟ پس کو؟

  3. ناشناس گفت:

    پروازهای مشهد وکیش چه شد

  4. شهروند در راه تهران مانده گفت:

    یکی از دلایل تعطیلی چند ماهه فرودگاه و تطویل باند ان یه پرواز در روز و انهم هواپیمای کوچک ا تی ار عنوان شد و قرار بود بعد از تعطیلی طولانی مدت فرودگاه تعداد پرواز در روز حداقل دو پرواز باشه انهم هواپیمای متوسط مثل فوکرصد و…. ولی نه تنها تغییری در تعداد و کیفیت پرواز ها صورت نگرفته بلکه قیمت همون پرواز یه دونه در روز پنجاه درصد گرون شده مسولین محترم فرودگاه لطفا نیاز به بهسازی وتطویل باند نیست محبت کنید همون یه پرواز در روز رو با همون قیمت قبل برگردونید ( ما رو به طلا کردن شما امیدی نیست محبت کنید ما رو همون اهن قراضه کنید )

دیدگاه شما