یکشنبه 23 مهر 1396 - 8:00

اولین ساعت مچی دارای تهویه شخصی در جهان+عکس

مجله بویرنیوز- ساعت جدید اپل ممکن است تکنولوژی‌های تناسب اندام و بندهای بهتری داشته باشد، اما آیا می‌تواند دمای بدنتان را تنظیم کند؟ اما ساعت جدید Aircon این قابلیت را دارد و اولین ساعت جهان است که دارای تهویه هوای شخصی است یا لااقل ادعا می‌کند که می‌تواند. این ساعت گرما یا سرما را مستقیما روی مچ کاربر می‌فرستد که سپس موجب می‌شود دمای کل بدنش تنظیم شود و احساس سرما یا گرما بدون توجه به آب و هوای محیط در آن زمان بدهد.

مخترعان آن ادعا می‌کنند که انسان می‌تواند سیگنال هایی که سیستم عصبی ما به مغز می‌فرستد را با استفاده از این ساعت تغییر دهد تا پالس هایی از گرما یا سرما تولید کند. بااین روش ما می‌توانیم مغزمان را درمورد گرم‌تر یا سردتر از آن چه واقعا هستیم فریب دهیم. ظاهرا جادوی این گجت هوشمندانه در بندهای آن است. یک دسنگاه کوچک در بندهای ساعت قرار دارد که دارای تکنولوژی ClimaCon است. این دستگاه کوچک روی قسمت داخلی مچ که اعصاب به سطح پوست نزدیکتر هستند قرار می‌گیرد بنابراین حداکثر انتقال دما را دارد.

این ساعت به دلخواه شما امواج گرم یا سرد ساطع می‌کند و صفحه نمایش با سه دکمه ساده، این ساعت را بسیار کاربرپسند می‌کند. بند‌ها به راحتی قابل تعویض هستند. علاوه بر این ساعت یه شما تاریخ و زمان را نشان می‌دهد. این ساعت هنوز وارد بازار نشده، اما می‌توانید با پرداخت بیعانه ۸۰ دلاری مطمئن شوید یکی از اولین کسانی هستید که با این ساعت گرم یا خنک می‌شوید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=253266
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما