پنجشنبه 6 مهر 1396 - 16:31

امنیت ؛ خط قرمز پلیس کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمداولویت پلیس استان را مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت عنوان کرد و افزود : امنیت خط قرمز نیروی انتظامی و یکی از مهمترین سر فصل‌های مهم در زندگی همه افراد جامعه است.

به گزارش بویرنیوز  به نقل از پایگاه خبری پلیس،به منظور بررسی و رفع مشکلات و کاستی های احتمالی و همچنین ارتقاء ضریب امنیتی ، جلسه تعاملی مسئولان انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با استاندار در سالن جلسات استانداری تشکیل شد.

سردار مهدی انصاری در دیدار با استاندار اولویت پلیس استان را مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت عنوان کرد و افزود : امنیت خط قرمز نیروی انتظامی و یکی از مهمترین سر فصل‌های مهم در زندگی همه افراد جامعه است .

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : امروزه مساله امنیت ، نیاز اولیه مردم است که نیروی انتظامی با اتکاء به خداوند و در سایه فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین توانسته است خواسته مردم را برآورده نماید.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به این که پاسداری از ارزش های دین و نظام اسلامی از وظایف خطیر همه مسئولان است ، افزود : در خدمت رسانی ، مهمترین چیز آن است که بدانیم در پایان مسئولیت خود در برابر منظر مردم چه کردیم .

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولیت پلیس در نظام جمهوری اسلامی مهم است و در صورتی که نیت دلسوزانه و خیر همراه آن باشد، اجر و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه سخنان خود، پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و افزود: پیشگیری از وقوع جرم ، جز با همکاری و همراهی مردم محقق نمی‌شود.

انصاری ، مهمترین اولویت پلیس استان کهگیلویه وبویراحمد را مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و در ادامه افزود : با اجرای این طرح ها شاهد افزایش رضایتمندی مردم از اقدامات پلیس در جامعه می باشیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت : فلسفه وجودی ناجا خدمت صادقانه ، بهنگام و بی منت به مردم است .

انصاری ضمن اشاره به مولفه های پیشگیری اجتماعی تاکید کرد: در پیشگیری اجتماعی کلیه افراد جامعه باید همکاری و تعامل داشته باشند که این نوع پیشگیری بهتر و نتیجه مطلوبی را به همراه دارد که طرح امنیت محله محور نیز در این اساس طرح ریزی شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252992
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما