دوشنبه 3 مهر 1396 - 21:10

یک کهگیلویه و بویراحمدی استاندار همدان شد

نماینده مردم ملایر در مجلس با اعلام این خبر که استاندار همدان ابقا شد گفت: انتظار مجمع نمایندگان استان همدان از استاندار در دور جدید فعالیتش توجه به مسائل اقتصادی است.
به گزارش بویرنیوز، محمد کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در نشست امروز نمایندگان استان همدان با رحمانی فضلی، وزیر کشور، محمدناصر نیکبخت به عنوان استاندار همدان ابقا شد.

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان به عنوان مدیرکل امور اقتصادی و تولیدی استانداری تهران، مدیرکل امور اقتصادی و تولیدی و توسعه صادرات استانداری هرمزگان و مدیرکل اداری و مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خدمت کرده است.

استاندار همدان؛ مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل شهر و روستا استانداری هرمزگان و سرپرست فرمانداری میناب را بر عهده داشته است.

عضویت در هیئت واگذاری زمین، کمیسیون ماده 32 و کمیسیون تبصره 1 ماده 1 حفظ کاربری اراضی و باغات به هنگام مسئولیت در استانداری تهران با حکم وزیر جهاد کشاورزی از جمله سوابق استاندار جدید همدان است.

به گزارش بویرنیوز، نیکبخت جزو بهترین مدیران ملی است که عملکرد وی موجب تثبیت او در همدان شد اتفاقی که معمولا کمتر رخ می دهد و استقبال نمایندگان این استان از تثبیت نیکبخت نشان از شایستگی و لیاقت ایشان دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252863
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویر احمد گفت:

    واقعا ما نخبه هایی از استانمون داریم که مورد بی مهری و کم لطفی مسئولین و سیاسیون استانمون قرار گرفته اند و در جاهای خارج استان دارند از آنها استفاده میشه که نمونه بارز آن جناب آقای دکتر منوچهر حبیبی که شش سال است معاونت استانداری اسنان قزوین هستند.انشااله که همه عزیزان موفق باشند.

  2. احمدپورگنجه ای گفت:

    ای ول
    احسنت بر کر بیراحمدی
    واقعا ک ماها قدر اینها رو نمیدونیم

  3. سام نوریان گفت:

    افتخارهمه ماهستن ازنیکبخت تاخادمی تاجگردون حبیبی تقوی وخیلی دیگه

  4. پرویز بهروز گفت:

    ان شاءالله شاهد و رشد و توسعه سایر نیروهای فهیم،سالم و توانمند استان مان باشیم.پرویز بهروز.اهواز

  5. رحمانی گفت:

    تبریک خدمت آقای نیک بخت

  6. امیر گفت:

    شایستگی و توانمندی آقای دکتر نیک بخت باعث افتخار استان است. مطمئنا اگر توی استانم بود الان هیچ پست و سمتی نداشت. قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.

  7. دستان نریمانی گفت:

    مدیریت افتخاربزرگی است که پروردگارمتعال آن رابرعهده ی کسانی قرارداده که باعمل خالصانه ی خویش درمسیرخشنودی ورضایت مردم گام برمی دارد

  8. کشاورز گفت:

    از نزدیک با آقای نیکبخت ملاقات داشتم و برای مشکلی که داشتم به ایشان مراجعه نمودم و با تمام وجود پیگیری کردند. ای کاش تمامی مسئولین هم استانی در پایتخت و سایر مراکز همچین روحیه ای را داشته باشند.از صمیم قلب یهترین ها را برایش آرزومندم.

  9. سیسروس اسلامی گفت:

    قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.تبریک به آقای رحمانی فضلی با انتخاب مجدد آقای نیکبخت.قطعا درایت و مدیریت و شایستگی جناب آقای نیکبخت تمامی نمایندگان استان همدان را بر ان داشت تا مانع از خروج این نیروی توانمند باشند.

  10. سهراب ن گفت:

    واقعآ آقای نیک بخت افتخار ما هستن. همیشه موفق بودن در کارش. ولی در استان ما قدراین نخبه ها را نمیدانن

دیدگاه شما