دوشنبه 3 مهر 1396 - 11:23

واکنش تند نماینده بویراحمد به بحث “عزت بویراحمد”

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت : این عزت مردم بویراحمد است که اکنون مشاهده می کنیم در منطقه ای مثل برد پهن زیلایی ،سادات محمودی و دیگر مناطق دور افتاده شاهد شبکه های آسفالت و دیگر خدمات نظام مقدس که با پی گیری ها و تلاش های مدیران صورت گرفته هستیم.

به گزارش بویرنیوز،غلام محمد زارعی که برای افتتاح شبکه گاز رسانی به منطقه سادات محمودی شرکت کرده بود در جمع اهالی منطقه بیان کرد:خوشبختانه وقتی مقایسه ای می کنیم بین تاریخ کنونی این مناطق با دیگر زمان ها ،مشاهده می کنیم که فاصله ها برای رفاه و آسایش بیشتر مناطق خیلی زیاد شده است و این عزت مردم منطقه است.

زارعی ادامه داد : برخی افراد در یک دورانی برای عوام فریبی و برای اینکه کلاه سر مردم بگذارند و در واقع به مردم دروغ بگویند ،بحث عزت بویراحمد را مطرح می کردند .

وی اضافه کرد : من یکبار به یکی از همکارانم گفتم که من عزت مردم را در برخورداری از امکانات و رفاه بیشتر می دانم و حرکت ها برای پیشرفت ،توسعه و آبادانی شروع شد که به لططف خداوند متعال هم اکنون هم ادامه دارد. نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همکاری مجلس کنونی با دولت اشاره کرد و گفت : هم اکنون با هم افزایی و همکاری ،هماهنگی بسیار خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد که برنامه های بسیار مناسبی پیش بینی شده است. غلام محمد زارعی ادامه داد : دولت دکتر روحانی با همکاری مجلس بسته های حمایتی مناسبی را برای مردم مناطق محروم طراحی کرده است . زارعی بودجه اختصاص یافته برای طرح های عمرانی از بنیاد برکت برای دهستان سادات محمودی را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : با تخصیص این اعتبار و پی گیری پروژه ها دیگر شاهد نقاط کور در منطقه نخواهیم بود.

منبع: فصلی نا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252829
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما