یکشنبه 2 مهر 1396 - 14:16

تائید خبر بویرنیوز پس از چند روز؛ سمت جدید افشانی در وزارت کشور + متن حکم

چندی پیش بویرنیوز خبر از تغییر و تحولات در استانداری فارس داده بود.

منابع خبری بویرنیوز اطلاع داده بودند که افشانی از استانداری به وزارت کشور می رود و تبادار جایگزین وی خواهد شد.

تبادار که رسما استاندار فارس شد و وزیر کشور نیز در حکمی مهندس افشانی را به عنوان معاونت عمران و  توسعه امور شهري و روستايي وزارت كشور منصوب کرد.

در این این حکم آمده است:
با عنايت به مراتب تعهد و تجارب مؤثر به موجب اين حكم جنابعالي را به عنوان معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزارت كشور منصوب مي‌نمايم.
تلاش در جهت پويائي هر چه بيشتر شهرداري ها و تقويت مديريت شهري و پيگيري لوايح تقديمي به دولت تا مرحله اخذ مصوبات قانوني ذيربط به ويژه در حوزه هاي مديريت شهري، ساختارهاي سازماني و نيروي انساني، انضباط مالي و درآمدهاي پايدار و همچنين بهبود عملكرد و نوسازي، توسعه و تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي شهرها و سامانه هاي حمل و نقل ريلي و تأمين واگن هاي مورد نياز آنها در كلانشهرها در چارچوب مصوبات قانوني ذيربط، بهبود فضاي سبز، كاهش آلودگي هوا و تقويت ايمني شهرها در مقابل حوادث به ويژه سيل و حريق از طريق عملياتي كردن مصوبات دولت موضوع اسناد آسيب شناسي در حوزه هاي مزبور، پيگيري امور و نظارت بر عملكرد شوراهاي اسلامي شهر و روستا و حمايت از نهاد دهياري از اهم وظايف و مأموريت هاي جنابعالي مي باشد كه انتظار دارد در كنار اجراي ساير موارد مندرج در شرح وظايف آن معاونت، با برنامه ريزي مناسب و كارآمد در راستاي نيل به آن و در جهت شعار دولت دوازدهم «آزادي، امنيت، آرامش و پيشرفت » و برنامه‌هاي رئيس جمهور محترم تلاش و كوشش نماييد.
توفيق روزافزونتان را در پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي«مدظله‌العالي» در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
گفتنی است خندان دل معاون سابق عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور به عنوان مشاور وزیر کشور در امور برنامه ریزی منصوب شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252579
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما