یکشنبه 2 مهر 1396 - 14:05

واکنش مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات رئیس کل دادگستری

چندی پیش مدیرکل دادگستری در سخنانی به انتقاد از عملکرد مدیریت بحران استان پرداخت.

در ادامه واکنش این ستاد عینا آورده شده است:

مدیر محترم سایت خبری
بویرنیوز

سلام علیکم

با احترام در پاسخ به خبر پنج شنبه، مورخ 96/6/30به شماره 252153در رابطه با جلسه شورای محترم حفظ حقوق بیت المال دراراضی ملی ومنابع طبیعی ‌؛

ذیلاً موارد مرتبط با وضعیت ستاد بحران استان را به استحضار می رساند ‌:

1_مدیریت بحران عضو جلسه فوق ذکر نیست و دعوتی جهت شرکت دراین جلسه نیز از این مدیریت صورت نگرفته است که طبق شرح وظایف کاری، پاسخ گوی تلاش های بی وقفه خود باشد.

2_مدیریت بحران دستگاه اجرایی نیست که ازلیست دستگاهها ی اجرایی استان حذف شود بلکه صرفا ستادی است که وظیفه هماهنگی دستگاه های عضوشورای هماهنگی مدیریت بحران راتاکنون به نحواکمل انجام داده وحتی مقام برتر کشوری هم کسب نموده است.

_3 دستگاه های اجرایی مدیریت بحران درموضوع آتش سوزی ها، ادارات کل منابع طبیعی استان، اداره کل محیط زیست استان ویگان حفاظت منابع طبیعی است ودرصورت اعلام نیاز به کمک سایردستگاها اجرایی مرتبط نیز مساعدت می نمایند.

4مدیریت بحران طبق شرح وظایف قانونی خود اقدامات لازم راانجام دا ده و درتمام شهرستان ها ی استان نیز به ریاست فرماندران محترم، گروههای واکنش سریع تشکیل داده تادرصورت بروز حوادث احتمالی به دستگاهها ی فوق ذکر ومردم کمک نمایند.

5_وظیفه مدیریت بحران دررابطه با حواد ث طبیعی است در حالی که علت عمده آتش سوزی جنگل ها ومراتع، عوامل انسانی است که مشمول حوادث طبیعی نمی باشدولی این مدیریت حسب همکاری تاکنون تلاش های بی وقفه را انجام داده و ان شاءالله انجام خواهد داد .

با احترام مجدد

سیدعلی وفایی مقدم

مدیر کل مدیریت بحران استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252573
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    از اينكه شما ادم ضعيفي هستيد شكي نيست ماندن شما. ر اين جند سال فقط براساس باند بازي و قوم كرأيي بوده نه براساس توانايي

    • سیدنصرت گفت:

      چرا مدیران لایق کشوری را اینگونه مورد خطاب قرارمی دهید
      اطلاع کامل دارم که ایشان(دکترسیدعلی وفایی مقدم)از طرف مسئولان کشوری پیشنهاداتی به مراتب بهتری داشتند ولی به خاطر نوع دوستی و عرق همولایتی و دلسوزی حاضرشدند فقط در استان خودمان ادای دین کنند و دیگرمناصب استانهای دیگر را نپذیرفتند.
      خدا عاقبت همه مارا به خیرکند.

  2. امیر بشارت گفت:

    به نام خدا .
    با عرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت بویر نیوز و بینندگان محترم آن
    جناب آقای وفایی شما شخصی فرهنگی و از کارکنان آموزش و پرورش استان میباشید و بیشتر عمر خدمت خود را در عرصه علمی و فرهنگی گذارنده ایید چن سوال از حضرت عالی دارم .
    ۱.شما چگونه به این منصب دولتی دست یافته ایید ؟؟آیا قبلا در وزارت کشور مشغول به کار بوده ایید ؟؟یا بواسطه سفارش دوستان و همفکران خود و شاید هم نمایندگان استانی در چنین جایگاهی قرار گرفته ایید
    ۲. شما که دنبال خدمت به مردم و هم استانی های خود هستید بهتر نبود در همان سنگر علم و ادب با ارائه راهکاربه فعالیت خود ادامه میدادید ؟؟چون عمری را درآنجا سپری نموده و از تمام مشکلات علم و آگاهی کامل دارید
    ۳. شما قطعا اعتقاد به شهدا دارید مخصوصا به جمله معروف شهید چمران در خصوص افراد متخصصو متعهد برای خدمت کردن به مردم
    ۴. مدیریت کردن بحران ها مردی را میخواهد از جنس فولاد .این محل نه جای آزمون و خطاست جای حل مشکلست
    یا حق

دیدگاه شما