چهارشنبه 19 مهر 1396 - 8:00

عکسی متفاوت از شهید حججی و فرزندش

مجله بویرنیوز- مرداد داغ امسال به نیمه رسیده بود که خبر شهادت یک رزمنده ایرانی در مرز عراق و سوریه گرمای تابستان را سوزان تر کرد، چشمان پرصلابت محسن حججی در زمان اسارتش جهانی شد و تمامی نقشه های دشمن را از انتشار عکس ها و فیلم های لحظه شهادتش به دست داعش نقش بر آب کرد.

شهید مدافع حرم پاسدار محسن حججی که برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام پا به عرصه نبرد با داعش و تکفیری ها گذاشته بود با تحقق یک به یک آرزوهایش برای شهادت ولوله ای در ایران به پا کرد و این صدا به اندازه ای بلند بود و ایثار و غیرت و عشق به اهل بیت را فریاد می زد که سرانجام در مدت کوتاهی جهانی شد.

راز رفتارها و دعاهای شهید حججی پس از شهادت فاش شد، عجین شدن با شهید حاج احمد کاظمی، امضای شهادت در حرم امام رضا(ع)، آرزوی اسارت و شهادت همچون مولایش اباعبدالله الحسین (ع)، بوسه بر پای پدر و مادر و خلاصه وصیت هایش برای علی کوچک تنها یادگارش که از حالا مرد خانه شان شده، همه و همه نشان می داد این شهید والامقام برای اثرگذاری عجیب و باورنکردنی در دنیای هرج و مرج امروز انتخاب شود.

خاطرات همرزمان، اقوام، دوستان، فرماندهان لشکر 8 نجف اشرف، پدر و مادر و همسر شهید حججی همگی حکایت از عشق و دلدادگی وی به خاندان آل عبا علیهم السلام و امام حسین (ع) دارد. شهیدی که پس از اسارت گلویش را همچون سرور و سالار شهیدان بریدند تا چشمان سراسر صلابت و مصمم‌اش را پنهان کنند غافل از اینکه آنکه را که خدا عزت دهد هیچ نیرویی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

در تصویری دیده نشده از شهید محسن حججی و فرزند کوچکش را در لباس عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ببینید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252569
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما