پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 15:08

آئین توزیع بسته مهرانه کودکان کار و خیابان توسط بهزیستی +تصاویر

به گزارش بویرنیوز؛ آئین توزیع بسته مهرانه کودکان کار و خیابان برای اولین بار به همت دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری در مرکز اورژانس اجتماعی برگزار گردید.

يكي از آسيب هاي جدي كه جوامع در حال توسعه از جمله جامعه ايران را تهديد مي  كند  ، گسترش روز افزون كودكان خياباني است كه به دلایل گوناگون بخشي يا همه اوقات خود را در خيابان ها سپري مي كنند و با واقعيت تلخ جدايي از خانواده و خطر از دست دادن امكانات اساسي همچون بهداشت و آموزش مواجه اند.

در همین راستا اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با توزیع بسته های مهرانه که درواقع همان حمایت آموزشی از کودکان کار و خیابان می باشد و شامل لباس فرم مدارس و پگ آموزشی و بهداشتی با سرانه 3 میلیون ریال برای هر کودک کار بوده را با همت دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور تهیه و با امید ایجاد انگیزه و علاقمند نمودن آنها نسبت به تحصیل به این کودکان تحویل داده شد.

در حال حاضر تعداد300 کودک کار و خیابان توسط مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده، شمیم زندگی دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسائی و اطلاعات آنها ثبت گردید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252163
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما