پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 13:09

پیشنهاد رئیس کل دادگستری برای حذف یک اداره در کهگیلویه و بویراحمد

رییس کل دادگستری استان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی و در اهمیت «دفاع از  حقوق بیت المال» گفت: کسانی که حقوق بیت المال را نادیده می گیرند و یا در حفظ آن سهل انگاری می­کنند، در ردیف کسانی­اند که دست به تحریف قرآن می­برند و یا قصد دارند سنت پیامبر اسلام را به انحراف بشکانند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی اظهار کرد: برای حفظ بیت المال بکوشید، بر مجموعه تحت امر نظارت داشته باشید و به بهترین نحو پاسخگوی مردم باشید.

وی تأکید کرد: مردم عنصر اصلی بیت المال هستند و بایستی سعی کنیم تا زمانی که مسئولیتی به عهده داریم گره از کار آنها باز کنیم و بانی رشد و توسعه جامعه باشیم.

رییس شورای قضایی با انتقاد از وضعیت ستاد بحران در استان اظهار کرد: دعا می کنیم بحران هایی چون زلزله و سیل در استان پیش نیاید، در این صورت، فقط خدا رییس ستاد بحران ما است، زیرا امیدی به ستاد بحران نداریم و نیز پیشنهاد می کنم این ستاد از لیست دستگاه های اجرایی استان حذف گردد، تا خیال همه راحت شود.

وی گفت: بارها به مسئولان این ستاد هشدار دادیم که تابع قانون باشند و نسبت به مسائل پیش­رو حساسیت نشان دهند اما متأسفانه همان رویه نامطلوب در حال حاضر وجود دارد و تاکنون اقدام خاصی در مورد بحران هایی چون آتش سوزی جنگل ها انجام نشده است.

حجت الاسلام مزارعی با این پرسش « که چرا در بحران آتش سوزی­ها از ظرفیت همه ادارات استان استفاده نشد»، گفت: ستاد بحران بایستی در همه ادارات فعال و وظایف سازمانی مشخص شود، در غیر این صورت هیچ نهادی به تنهایی نمی تواند از عهده مشکلات حاد و بحرانی بربیاید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252153
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی خ گفت:

    مسعولین ,خودبحرانسازند

  2. كاظم گفت:

    مردم خود عامل اصلي بحرانها هستن..چرا كه تا بخشي از مردم خود بدنبال بيقانوني باشند و همه مشكلات را از مسولان بدانند به هيچ جا نميرسيم.شاهد هستم مردم به بهانه محروميت و حق خواهي مسولان را تحت فشار قرار ميدهند تا از چهارچوب قانون خارج شوند…ملت قانونمند بودن فقط در دستان شماست وگرنه كدام مسولي جرات بي قانوني ميداشت؟

  3. ف.ت گفت:

    والا موقع بارندگی توبلوار قرنی سیل اومد زنگ زدیم ستاد بحران به قران گفتن بذار مردم رو آب ببره بیش از100بار تماس گرفتیم.بویرنیوز خواهشا درج کن ممنون

دیدگاه شما