پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 10:25

دستور قاطع دادستان کهگیلویه و بویراحمد برای برخورد با این گروه از مدیران و ادارات

دادستان مرکز استان در جلسه دفاع از حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: نقطه قوت استان منابع طبیعی است و همه ما می بایست در این زمینه حمایت و همکاری کنیم.

به گزارش بویرنیوز، مهرداد کرمی اظهار کرد: بر اساس بند ب ماده 47 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع موقع‌ آتش‌سوزي‌ در جنگل‌ها تمامی مأمورين‌ دولتي‌ اعم‌ از لشگري‌ و كشوري‌ و شهرداري‌ها كه‌ در نزديكي‌ آن‌ محل‌ باشند در مقابل‌ تقاضاي‌ مأمورين‌ جنگلباني‌ موظفند با تمامی وسايل‌ ممكن‌ دولتي‌ و شهرداري‌ كه‌ در اختيار دارند در خاموش کردن آتش كمك‌ نمايند.

وی گفت: مأمورين‌ كشوري‌ و شهرداري‌ كه‌ در ايفاي‌ اين‌ وظيفه‌ مسامحه‌ و قصور نمايند بر حسب‌ مورد طبق‌ مقررات‌ مواد 58 و 59 قانون‌ استخدام‌ كشوري‌ مجازات‌ مي‌شوند، در مورد مأمورين‌ لشگري‌، تعقيب‌ و مجازات‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ و قوانين‌ نظامي‌ خواهد بود.

دادستان مرکز استان تأکید کرد: منابع طبیعی درباره تخلفات سازمان­هایی که تاکنون همکاری نکرده­اند گزارش بنویسد تا در این زمینه برخورد قانونی کنیم.

کرمی در پایان گفت: خوشبختانه نیروهای مقاومت بسیج و نیروی انتظامی در مهار آتش همکاری کرده اند و این همکاری می تواند الگویی برای دیگر ادارات باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252133
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما