پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 10:20

جشن آغاز سال تحصیلی در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج + تصاویر

مجتمع آموزشی خرد وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان پس از نشست پرسنل این مجتمع با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی در مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رسما شروع به کار کرد.

 

به گزارش بویرنیوز؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در نشستی که با حضور سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه و کادر مجتمع آموزشی خردبرگزار شد بر کیفیت ارائه خدمات آموزشی و پرورشی در این مجتمع تاکید کرد.

 

دکتر اورنگ ایلامی هدف اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان از تاسیس مجتمع آموزشی خرد را پرورش مطلوب دانش آموزان با هدف تربیت روح، جسم، دین، اخلاق و ذهن که نتیجه آن شکوفایی استعداد دانش آموزان این استان و نخبه پروری، عنوان کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود با توجه به امکانات دانشگاه علوم پزشکی از جمله آزمایشگاه های پیشرفته بیوشیمی، زیست و علوم مستقر در دانشکده های پزشکی و دندان پزشکی، پرستاری و مامایی و فیزیک، آب، خاک و گارگاه تخصصی فنی و حرفه ای مستقر در دانشکده بهداشت و سایر آزمایشگاه های پیشرفته دانشگاه، گامی بلند جهت شکوفایی استعداد دانش آموزان برداریم.

 

دکتر ایلامی ادامه داد: با مشاوره و استفاده از اساتید مجرب دانشگاه و همچنین با توجه به  بهره مندی از دستگاه های میکروسکوپ های پیشرفته علمی، سیستم های پیشرفته کامپیوتری، صوتی و تصویری و دستگاه های مورد استفاده در پزشکی و سایر امکانات آموزشی دانشکده های دانشگاه در راه کمک به ارتقای سواد دانش آموزان و لمس و درک واقعی از آنچه در مجتمع های دیگر به صورت تئوری تدریس می شود، بهره برد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: نتیجه همه این امکانات، افزایش کیفیت آموزش، استفاده از امکانات آموزشی مدرن، شرکت در المپیاد های علمی معتبر و نهایتا تبدیل این مجتمع آموزشی به مجتمع نمونه از نظر پرورش نخبه در استان خواهد بود.

 

دکتر ایلامی در پایان با بیان اینکه هدف دانشگاه علوم پزشکی از تاسیس این مجتمع نخبه پروری است، تاکید کرد: مسئولین و کادر این مجتمع باید همت خود را در جهت رسیدن به اهداف عالی بکار گیرند.

 

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان، نیز در ادامه این نشست ضمن تشکر از دکتر ایلامی به خاطر طرح چنین ایده ای، از تلاش های وی و همچنین همکاری صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر همکاران که در راه تاسیس این مجتمع تلاش کردند، قدردانی نمود.

 

امین اله بابویی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در امر آموزش سلامت عمومی در سال های اخیر موفق عمل کرده و شاخص های مرتبط با سواد سلامت مردم نیز افزایش یافته، افزود: با تاسیس این مجتمع  تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سطح آموزش را اختصاصی کرده و نسبت به آموزش و پرورش فرزندان عزیز این استان قدم های مهمی را برداریم.

 

به گزارش وب دا؛ جشن آغاز سال تحصیلی با حضور دانش آموزان و والدین آنها به همت پرسنل مجتمع و مدیران دانشگاه علوم پزشکی در محل این مجتمع برگزار شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252123
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما