چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 9:58

پاسخ کوبنده شهردار سابق یاسوج به اظهارات مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد


شهردار سابق یاسوج گفت: خبر بکارگیری ۳۰ نفر نیروی شرکتی در پایان مدیریت دوره چهارم شورا و شهردار سابق یاسوج، کذب محض است.

به گزارش بویرنیوز،  محمد علی جاوید در پاسخ خبری مبنی بر بکارگیری بدون ضابطه و بر اساس روابط، ۳۰ نیروی شرکتی در شهرداری یاسوج در دوران شهرداری سابق، اظهار کرد: همانطوری که مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرده است، در چندین مرحله پرونده اینجانب توسط این مدیر با اتهامات مسافرت شهردار به خارج از کشور، داشتن معاون، استفاده از نیروهای قراردادی به عنوان مسئول و داشتن مشاور به هیئت تخلفات وزارت کشور وسایر مراجع ذی ربط ارجاع شد که این شاید تنها گزارش عملکرد چهار ساله مدیرکل امور شهری باشد.

جاوید با تاکید بر اینکه مدیرکل امور شهری عملکردی به نظر می‌رسد به جزء ارجاع پرونده علیه بنده به دستگاه‌های مربوطه ندارد، گفت: اینجانب بارها به صورت علنی، به همه دستگاه‌های نظارتی اعلام کرده‌ام، که بنده تنها شهردار یاسوج هستم که در طول ۴ سال دوره مدیریتم به احترام قانون و رعایت عدالت و حقوق مردم حتی یک نفر نیروی قرار دادی جذب ننموده‌ام.

شهردار سابق یاسوج افزود: در صورتی‌ که بیش از ۶۰ درصد بدنه اداری شهرداری نیروی قراردادی هستند که با مدرک دیپلم به بالا در زمان‌های مختلف به ویژه از اولین دوره شروع به کار شوراها تا پایان دوره سوم جذب شده‌اند، تنها یک نیروی قراردادی در زمان اینجانب در شهرداری مشغول به کار گردید که وی سابقه دو دور معاونت شهرسازی در زمان شهرداران قبل از بنده را در همین شهرداری یاسوج داشت و پس از چند سال فاصله با بدنه شهرداری مجدداً در زمان این حقیر به شهرداری برگشت.

جاوید با بیان اینکه جذب ۳۰ نفر نیروی شرکتی در ماه آخر کذب محض است، اظهار داشت: تمامی نیروهای شرکتی شهرداری در قالب؛ آبیار، پاکبان، نظافت‌چی و کارگر فنی از طریق پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری و بدون هیچ رابطه قراردادی با شهرداری و صرفاً در قالب کار حجمی از طریق پیمانکار جذب می‌شوند.

وی تصریح کرد: این نیروها هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد که با توجه به بازنشسته شدن قریب به ۵۰ نفر از نیروها در این ۴ سال و افزایش فضاهای خدماتی، پارک‌ها و حجم کارهای عمرانی حداکثر نیروهای شرکتی اضافه شده در این ۴ سال به ۳۰ نفر نمی‌رسد.

شهردار سابق یاسوج ادامه داد: شهرداری قریب به ۶۰۰ نفر نیروی شرکتی که همگی به همین روش توسط پیمانکار انتخاب می‌شوند، دارد.

وی گفت: قطعاً در استفاده از این نیروها چون قانون فرایندی برای انتخاب آنها تعیین نکرده است، اعمال نظرهایی هم می‌شود.

جاوید افزود: چون این خبر قبلاً توسط یکی از مسئولین شهرستانی هم اعلام گردید و پاسخی داده نشد. لازم است این عزیزان گزارشی هم از نیروهای جذب شده در دانشگاه‌ها، ادارات کل سازمان‌ها، شرکت‌ها که همگی دولتی هستند به استحضار مردم شریف برسانند، آنگاه درباره شهرداران که یک نهاد عمومی غیر دولتی هستند، اظهار نظر نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=252052
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عظمت گفت:

    احسن جناب جاوید

  2. برفلی گفت:

    درست گفت آقای جاوید

  3. دیدگاه گفت:

    جاوید شهردار خوبی بود اما تعامل و همراهی نداشت .

  4. منصف گفت:

    واقعا جوابی قاطع بود
    احسنت جاوید

  5. حقگو گفت:

    درود مرد عمل

  6. رضا گفت:

    احسنت . واقعاً حرفات همش حقیقته جناب دکتر جاوید

دیدگاه شما