چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 8:29

صهیونیست‌ها به دنبال تغییر تاریخ مسجدالاقصی

بویرنیوز- وزارت خارجه فلسطین روز سه شنبه در بیانیه ای با محکوم کردن یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال تغییر واقعیت تاریخی و دینی مسجدالاقصی است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط از رام الله، در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: اقدام شهرک نشینان صهیونیست در یورش به مسجدالاقصی باعث این نخواهد شد که یهودیان در مسجدالاقصی حقی دارند.

وزارت خارجه فلسطین از نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله یونسکو خواسته است تا از قطعنامه ها و تصمیماتی که درخصوص مسجدالاقصی گرفته است حمایت کند.

سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) آبان ماه سال گذشته طی جلسه رای‌گیری نهایی، پیش‌نویس قطعنامه‌ای که ضمن نفی هرگونه ارتباط یهودیان با مجموعه مسجدالاقصی، این مکان شریف اسلامی را «مکان مقدس مسلمانان» توصیف می‌کرد، به تصویب رساند.

در این بیانیه همچنین از کشورهای عربی و اسلامی خواسته شده تا در حمایت از مسجدالاقصی و مردم قدس اشغالی اقدامی سریع و عملی اتخاذ کنند.

پیش تر یک پایگاه خبری اعلام کرده بود که بیش از 22 هزار صهیونیست افراطی از آغاز سال جاری میلادی به مسجدالاقصی یورش بردند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز 23 آگوست (اول شهریور) با ورود اعضای کنیست رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی در روز سه شنبه موافقت کرد و مقرر شد درصورتی که این برنامه بدون مشکل خاصی اجرا شود، اقدامات دیگری نیز اتخاذ گردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=251983
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما