سه شنبه 28 شهریور 1396 - 13:07

خط و نشان قاطع رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برای اراذل و اوباش/4 اوباش استان اعدام می شوند

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار مورد از اراذل و اوباش کهگیلویه و بویراحمد در انتظار حکم اعدام اند و آنهایی که هنوز دستگیر نشدند منتظر سیلی قانون باشند.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار مورد از اراذل و اوباش کهگیلویه و بویراحمد در انتظار حکم اعدام اند و آنهایی که هنوز دستگیر نشدند منتظر سیلی قانون باشند.

به گزارش بویرنیوز ،جلسه پیشگیری از وقوع جرم با موضوعات، امنیت مدارس در مهرماه، مدیریت هیئت های مذهبی در ماه محرم و بررسی نقاط حادثه خیز استان با حضور مسوولان قضایی، اجرایی و انتظامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در این جلسه با تبریک و تسلیت به خانواده  شهدای حریم امنیت کشور به ویژه شهید فرزادیان گفت: مردم از اینکه می بینند عناصر آشوب گر و اوباش مجازات می­شوند راضی­اند و این خوشحالی را در روزهای اخیر در استان مشاهده کردیم.

رییس کل دادگستری استان اظهار کرد: از نیروهای انتظامی در مقابله با اراذل و اوباش حمایت می کنیم تا با پشت گرمی با آنها برخورد کنند، زیرا اگر مأمور نیروی انتظامی با ترس و نگرانی از عواقب برخورد با شرارت رو به رو شود نمی تواند کارش را به خوبی انجام دهد.

حجت الاسلام مزارعی  گفت: از مجموعه های امنیتی و انتظامی می خواهیم با مدیریت و نظارت بر هیئت های مذهبی امنیت عزاداران حسینی را فراهم کنند.

وی بیان کرد: پیشگیری موضوعی نیست که به تنهایی توسط یک ارگان اجرایی و عملی شود، هر کسی در حوزه خودش فعالیت کند تا زمینه های مختلف امنیت برای مردم فراهم شود و فساد درون جامعه به حداقل برسد.

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی با بیان اینکه حضور پلیس برای مردم امنیت می آورد یادآور شد: اقدامات پیشگیری از سوی همه ارگان ها خوب بوده اما می بایست به نقطه مطلوب برسیم.

تدابیر ویژه دستگاه قضا برای برقراری امنیت پایدار در ماه محرم

وی با تأکید بر اینکه امنیت ماه مهر و ایام محرم الحرام به بهترین نحو برقرار شود گفت: نظارت های انتظامی و امنیتی در هیئت های مذهبی جدی گرفته شود و همچنین پلیس با گشت زنی و نظارت دقیق بر معابر و گذرگاهها و نیز مدیران مدارس با بررسی وضعیت سرویس های مدرسه، آغاز مطلوبی را برای شروع مدارس برقرار نمایند.

رییس شورای قضایی استان گفت: همانگونه که بساط داعش در سوریه و عراق در حال جمع شدن است، داعشی های داخلی نیز برچیده می شوند و عناصر آشوب گر با اشد مجازات رو به رو خواهند شد.

مزارعی خبر داد: به مردم قول می دهیم اراذل و اوباش را جمع و ریشه هایش را بخشکانیم، برای نمونه چهار مورد از اراذل و اوباش کهگیلویه و بویراحمد در انتظار حکم اعدام اند و آنهایی که هنوز دستگیر نشدند منتظر سیلی قانون باشند.

رییس کل دادگستری استان در پایان افزود: جهت پیشگیری از جرایم اجتماعی، با شناسایی دست فروشان، تجمیع آنها و اخذ عوارض، امنیت را در این حوزه برقرار نمایید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=251818
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حمید گفت:

    اگر دستگاه قضایی برخورد قاطع با ارازل و اوباش داشته باشه واقعا درس عبرتی برای بقیه میشود مردم همه راضی هستن

  2. شهاب باقرپور گفت:

    درود و رحمت خدا بر این انسان مدیر مدبر و ارزشمند ای کاش بقیه مدیرانمان هم در زمینه کاری و پست های خودشان با این قدرت و نظم و عدل عمل می کردند

  3. ناشناس گفت:

    درود بر حجت الاسلام مزارعی که تصمیماتشان در رابطه با برخورد قاطع با ارازل و اوباش امید به آرامش و آسایش بیشتری را در دل مردمزنده می کند و قطع یقین اکثریت احاد جامعه موافق نظر ایشان می باشند و درود می فرستم به برادران و خواهران نیروهای امنیتیمان.

  4. ناشناس گفت:

    واقعا باید به سیستم امنیت استان تشکر کرد من به عنوان یک شهروند واقعا راضی هستم چون امنیت برای همه مردم واجب است

دیدگاه شما