دوشنبه 27 شهریور 1396 - 20:52

کمک ویژه اتاق بازرگانی یاسوج به مدارس عشایر کهگیلویه و بویراحمد

در جشن عشایری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد100 میلیون تومان از سوی اتاق بازرگانی یاسوج به هوشمندسازی مدارس عشایری استان اهدا شد.

به گزارش بویرنیوز،  در جشن آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت بازگشایی مدارس استان برگزار شد.

در این مراسم از سوی اتاق بازرگانی یاسوج، مبلغ 100 میلیون تومان برای هوشمندسازی مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

جبار کیانی در آیین جشن مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در دوره فوئودالی آقای بهمن بیگی کار بزرگی در استان ما انجام داد.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در ادامه گفت: کسانی که سرنوشت این استان را در دوران ستمشاهی و انقلاب رقم زدند کسانی بودند که از مدارس عشایری آمدند که از جمله آن‌ها شهید ایزدپناه بود.

این مسؤول گفت: شاکله نیروی انسانی استان از مدارس عشایری بوده و بهترین مدیران استان ما از مدارس عشایری بوده است و در بخش خصوصی باید برای آن‌ها برنامه داشته باشیم.

وی با بیان این که باید از عشایرکارآفرینانی تربیت کنیم، افزود: در استان ما ظرفیت‌های گردشگری وجود دارد که باید از ظرفیت مدارس عشایری در زمینه توسعه گردشگری استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: باید شرایط و تکنولوژی را به جاهای مستعد بریم که یکی از آن‌ها مناطق عشایری است.

وی با بیان این که کار هوشمندسازی ۱۵ مدرسه عشایری را انجام می‌دهیم، افزود: همچنین ۱۵۰ دانش‌آموز و دانشجوی نخبه عشایری را بورسیه کرده‌ایم تا برای آینده استان مفید باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=251593
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما