دوشنبه 27 شهریور 1396 - 17:25

توضیح دبیر هیئت دولت درباره تغییر ساعات اداری

بویرنیوز- دبیر هیئت دولت با تأکید بر اینکه تغییر سیستماتیک و سراسری برای کارکنان دولت در ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های دولتی با آغاز بازگشایی مدارس در اول مهرماه صورت نگرفته، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، عباس حاجی‌میرزایی دبیر هیئت دولت درباره بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی و تسهیل تردد دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه کرد.

حاجی‌میرزایی گفت: شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضای سفرهای شهری و تا دوهفته‌ای که برای برقراری کامل سرویس‌های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش‌آموزان و والدینی که فرزندانشان را به مدرسه می‌رسانند زمان لازم است، درخواست کردند که تأخیر تا ساعت 9 صبح از اول تا 15 مهرماه کارمندان مجاز شمرده شود و در صورت لزوم به‌عنوان مرخصی ساعتی منظور شود، برهمین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه‌ای چنین اجازه‌ای را صادر کردند.

دبیر هیئت دولت افزود: بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاهها، بانکها و شرکت‌ها ایجاد نمی‌شود و صرفاً تأخیرات این دو هفته تا ساعت 9 مجاز شمرده می‌شود.

دبیر هیئت دولت افزود: در اصل این بخشنامه یک مساعدت به کارمندانی است که دانش‌آموز دارند تا رفت‌وآمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.

متن کامل بخشنامه به‌شرح ذیل است:

با توجه به آغاز سال تحصیلی 1397‌ــ‌1396 و به‌منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت (9) صبح، تأخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به‌عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=251526
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما