چاپ این برگه

بزرگترین مشکل استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

گروه سیاسی – با تصویب هیات دولت علی محمد احمدی رسما استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش بویرنیوز، تغییرات مدیریتی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است اما باید دید این تغییرات در جهت مثبت است یا خیر.

موسی خادمی 4 سال استاندار کهگیلویه و بویراحمد، او پیش از این دو دوره معاونت استانداری و مسئولیت های متعددی در جهاد سازندگی داشت و البته تحصیل کرده دانشگاه و عضو هیات علمی نیز بود.

عملکرد خادمی دارای نکات قوت و البته ضعفی بود که باید در مجموع نسبت به شرایط اعتباری و اقتصادی کشوری نمره قبولی به وی داد.

اما او رفته و علی محمد احمدی آمده است، دیروز؛  نمایندگان و حامیان آنها دعوا بر سر این داشتند که چه کسی او را آورده که البته پیگیری دقیق بویرنیوز از منابع آگاه وزارت کشور نشان می دهد احمدی و تعدادی دیگر از سوی وزارت کشور به نمایندگان معرفی و نهایتا احمدی مورد قبول سه نماینده قرار گرفت.

احمدی رزومه اش از اجرا خالی است و این بزرگترین مشکل اوست.

یک عضو هیات علمی دانشگاه و تحصیل کرده اقتصاد که یک دوره نماینده شهرستانی محروم در ایلام بوده و در دور بعد مردم به او اعتماد نکرده اند و سابقه یکساله مشاور وزیر نفت و این همه سابقه احمدی است.

بدبینانه ماجرا این است که او برای کارآموزی به استانی آمده که دیگر فرصت آزمون و خطای مدیریتی ندارد و اگر بخواهیم خوشبینانه به موضوع نگاه کنیم او به مسائل بودجه ای مسلط است و چه بسا انگیزه خدمت و جوانی را هم دارد.

در هر حال قضاوت برای عملکرد او زود است اما بنظر می رسد برای استاندار شدن حداقل باید یک مدیرکلی را تجربه کرد و باید در ادامه دید احمدی با کهگیلویه و بویراحمد چه خواهد کرد و باید اعتراف کنیم ما تنها استانی هستیم که صاحب استانداری خالی از روزمه اجرایی شدیم.

تصویری از صفحه اینستاگرام استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد: