چهارشنبه 22 شهریور 1396 - 13:20

افشاگری عدل هاشمی درباره استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با همفکری سه نماینده انتخاب شد.

به گزارش بویرنیوز،عدل هاشمی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع بهورزان با اشاره به تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با بیان اینکه جناب خادمی در این استان زحمت زیادی کشیدند، اظهار کرد: سید موسی خادمی تنها استانداری که در استان بومی بودند و علیرغم فضای آلوده سیاسی استان خوب درخشیدند.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه با تاکید بر قدرشناسی از خدمات استاندار کهگیلویه و بویراحمد،گفت: استانداری که می‌آید عزیز ما هست، هر که می‌خواهد باشد باید اهل تعامل با نمایندگان باشد و خواسته‌های آنها را در حوزه‌های سیاسی، عمرانی و فرهنگی سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی در خصوص احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد،ابراز کرد: زمانی که وی نماینده بودند بنده در قرارگاه خاتم بودم و اولین پروژه گازرسانی را در حوزه انتخابیه وی (دهلران)کار کردم.

هاشمی‌پور،اضافه کرد: جناب احمدی رفیق قدیمی بنده هست، اهل هیاهو نیستم نه وی به من نیاز دارد و نه من به او، اما استاندار وابسته به نماینده خاصی نیست.

نماینده کهگیلویه با انتقاد از کسانی که می گویند استاندار جدید وابسته به فلان نماینده است و کی آورده است بیان کرد:این که کی آورده و فضا را آلوده می کنیم این دکان ها را ببندیم.

وی گفت: استاندار جدید با همفکری سه نماینده انتخاب شد و همه می‌دانستیم غیربومی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=250603
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جناب عدل چندروزپیش گفتن خادمی تغییر نمیکنه انگاری هیچ خبرنداره

  2. خورشیدمر.تضوی گچساران گفت:

    گرد نشان بارشده حالا میفرمایند مارفیقیم رفیق نماینده ای است که باهم کار میکنندزورشان نرسیده اتفاقاشایدنسبت به خادمی قوی باشدامادروزارت بهداشت ضعیف بود تجربه اش دربحث استانداری باید ضعیف باشد

  3. محمد گفت:

    از دكتر فايضي ترسيدند ، چون اگر مي آمد سفره تاج گردون جمع مي كرد، آدم مستقلي بود

  4. ناشناس گفت:

    استاندار جدید باید 4سال کا کند تااستان به دوره صابری برگردد.
    پل سوم بشار رو نگاه کنید استان همین وضعیت رو دارد .

  5. کارشناس وزارت کشور گفت:

    در اینکه عدل هاشمی پور هیچ نقشی در انتخاب این استاندار نداشت سرسوزنی شک نیست آقای هاشمی پور تا دیروز می گفت خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می ماند و من حامی او هستم.
    بعد از انتخاب استاندارجدید تازه متوجه شد و جلسه گذاشت…

  6. محمود گفت:

    آقاي عدل كلا پرپرين خرف ميزنند

  7. شنبلیله گفت:

    کجاتنها استاندار بومی بودند دومین استاندار بومی بودند که در این استان خدمت کردند .

  8. حرف حق گفت:

    بعضیها فقط از سایتهای خبری این خبر را شنیدند و خبر ندارند.

  9. جمعی از جانبازان وفرزندان شهید شاغل در شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران. گفت:

    باسلام،
    جناب حاج عدل هاشمی پور؛
    نماینده محترم مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی .احترامآاستدعا داریم برای رضای خداهم که شده پرونده تبدیل وضعیت (از قراردادی به رسمی )ما را که وزیر محترم نفت دوسال است راکد نموده است ،پیگیری نمائید.
    جمعی از جانبازان وفرزندان شهید شاغل در شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران.

  10. اصلاحات گفت:

    اقای عدل چطور میگی نه تو نیازداری نه اون فردامیخوای برات فرموندار بزاره بخشدار بزاره ای حرفا چیه میزنی جناب ی کم هم برا شعور مردم احترام قائل باش

دیدگاه شما