چاپ این برگه

جزئیات تازه از سرقت طلافروشی در گچساران/پیدا شدن سرنخ‌هایی از سارقان طلافروشی

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در حاشیه آیین آزادسازی‌زندانیان‌جرائم غیرعمد زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این مطلب افزود: متاسفانه سارقان طلافروشی گچساران در این استان همچنان دستگیر نشده و پیگیری‌های مستمر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای شناسایی و دستیگری این سارقان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد پایش تصویری بسیار ضعیف است، اظهار داشت: اگر این پایش‌ها قوی می‌بود مشکلات کنونی را نداشتیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان طلافروشی گچساران حرفه‌ای بوده و البته سرنخ‌هایی دریافت کرده‌ایم اما تاکنون این سارقان به دلیل حرفه‌ای بودن و همچنین پایش ضعیف تصویری شناسایی و دستگیر نشده‌اند.

مزارعی

مزارعی گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم این سارقان همچنان از کشور خارج نشده و نمی‌توانیم به برخی از جزئیات در این ارتباط اشاره‌ای بکنیم.

وی گفت:‌ خودروی این سارقان سرقتی و حتی پلاک آن نیز قبل از سرقت از طلافروشی گچساران به سرقت رفته بود.

این مسئول قضایی در پاسخ به این سئوال که دستگاه قضایی چه حکمی برای قاتل شهید نیروی انتظامی که روز گذشته در گچساران به شهادت رسید، صادر می‌کند نیز گفت:‌ دستگاه قضایی در کمترین زمان ممکن بعد از دستگیری قاتل حکم قضایی را  در ملا عام اجرا می‌کند.

مزارعی افزود: حکم قاتل محاربه بوده که باید بر اساس قانون در ملا عام اجرا شود و از سویی این قاتل از اشرار متواری است.

وی گفت: به مردم کهگیلویه و بویراحمد قول می‌دهیم بعد از دستگیری قاتل در کمترین زمان ممکن حکم را جاری کنیم.

مزارعی از بسته شدن تمامی محورهای مواصلاتی که قاتل نتواند از منطقه خارج شود نیز خبر داد و گفت:‌ اکنون دستگاه قضایی در صف اول دستگیری قاتل شهید نیروی ا نتظامی این استان است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سرانجام پرونده انتخاباتی بخش چاروسا به کجا انجامید نیز گفت:‌ پرونده انتخابات شورای چاروسا نیز مفتوح بوده و بخشی از احکام قضایی آن صادر و بخشی دیگر در حال پیگیری است.

مزارعی تاکید کرد که کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر در اجرای صدور احکام سبز در کشور است./ایلنا