چاپ این برگه

واکنش تند تاجگردون به افشاگری یک مدیرکل استانداری درباره بی عدالتی در توزیع بودجه

چندی پیش مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ۸۰ هزارنفر حاشینه نشین در استان وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود براساس شاخص جمعیت اعتبارات در استان توزیع شود.

به گزارش بویرنیوز، وی عنوان کرد: کمبود فضای فیزیکی در شهر یاسوج به ویژه منطقه مادوان به مرز بحران رسیده است و نیازمند همکاری و توجه تمامی مسئولان استان است.

میرمحمدی با اشاره به اینکه 80 هزار نفر از جمعیت شهری کهگیلویه و بویراحمد حاشیه نشین هستند، بیان کرد: بیش از 60هزارنفر از این جمعیت در شهر یاسوج زندگی می‌کنند و این میزان جمعیت نیازمند امکانات شهری هستند.

وی با ابراز گلایه از عدم توزیع عادلانه اعتبارات در استان، گفت: علی رغم اینکه هرساله جمعیت زیادی به مرکز استان مراجعه می‌کنند و همین عامل سبب افزایش جمعیت حاشیه نشین شده است.

میرمحمدی افزود: در ستادبازآفرینی شهری از سوی وزارت کشور مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده است که متاسفانه این اعتبار در جای نادرستی هزینه می‌شود و یاسوج با این همه جمعیت حاشیه نشین تنها 500 میلیون اعتبار دریافت می‌کند و به شهر دیگری 4 میلیارد اعتبار تخصیص داده می‌شود و می‌طلبد از این اعمال نفوذها جلوگیری شود.

در همین حال امروز غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در نشست خبری به این اظهارات واکنش نشان داد.

تاج گردون با مخاطب قرار دادن برخی مسئولین اظهار داشت : برخی به جای انجام کارهای محوله فقط تخریب می کنند، توصیه میکنم این آقایان به جای تخریب سعی کنند بیشتر کار کنند .

وی با تاکید بر اینکه مدیرکل اموراجتماعی استانداری اطلاعات ناقصی دارد ، افزود : برخی می خواهند حرفی زده باشند یا تحت فشار هستند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پولی که آقای میرمحمدی ادعا دارد به باشت و گچساران اختصاص داده شده است وجود خارجی ندارد ، گفت : فکر می کنم منظور ایشان یاسوج و سی سخت است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرکل اموراجتماعی استانداری کار خودش را انجام دهد تاکید کرد: وی چه کاری به این کارها دارد که در آن دخالت می کند ؟.