شنبه 18 شهریور 1396 - 15:25

واکنش تند تاجگردون به افشاگری یک مدیرکل استانداری درباره بی عدالتی در توزیع بودجه

چندی پیش مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه ۸۰ هزارنفر حاشینه نشین در استان وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود براساس شاخص جمعیت اعتبارات در استان توزیع شود.

به گزارش بویرنیوز، وی عنوان کرد: کمبود فضای فیزیکی در شهر یاسوج به ویژه منطقه مادوان به مرز بحران رسیده است و نیازمند همکاری و توجه تمامی مسئولان استان است.

میرمحمدی با اشاره به اینکه 80 هزار نفر از جمعیت شهری کهگیلویه و بویراحمد حاشیه نشین هستند، بیان کرد: بیش از 60هزارنفر از این جمعیت در شهر یاسوج زندگی می‌کنند و این میزان جمعیت نیازمند امکانات شهری هستند.

وی با ابراز گلایه از عدم توزیع عادلانه اعتبارات در استان، گفت: علی رغم اینکه هرساله جمعیت زیادی به مرکز استان مراجعه می‌کنند و همین عامل سبب افزایش جمعیت حاشیه نشین شده است.

میرمحمدی افزود: در ستادبازآفرینی شهری از سوی وزارت کشور مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده است که متاسفانه این اعتبار در جای نادرستی هزینه می‌شود و یاسوج با این همه جمعیت حاشیه نشین تنها 500 میلیون اعتبار دریافت می‌کند و به شهر دیگری 4 میلیارد اعتبار تخصیص داده می‌شود و می‌طلبد از این اعمال نفوذها جلوگیری شود.

در همین حال امروز غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در نشست خبری به این اظهارات واکنش نشان داد.

تاج گردون با مخاطب قرار دادن برخی مسئولین اظهار داشت : برخی به جای انجام کارهای محوله فقط تخریب می کنند، توصیه میکنم این آقایان به جای تخریب سعی کنند بیشتر کار کنند .

وی با تاکید بر اینکه مدیرکل اموراجتماعی استانداری اطلاعات ناقصی دارد ، افزود : برخی می خواهند حرفی زده باشند یا تحت فشار هستند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پولی که آقای میرمحمدی ادعا دارد به باشت و گچساران اختصاص داده شده است وجود خارجی ندارد ، گفت : فکر می کنم منظور ایشان یاسوج و سی سخت است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرکل اموراجتماعی استانداری کار خودش را انجام دهد تاکید کرد: وی چه کاری به این کارها دارد که در آن دخالت می کند ؟.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=249771
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صفا گفت:

    یه بودجه ای بذارن برا این پل بشار یاسوج که الان 13سال هنوز نساختنش…. ای خدا

  2. محمد گفت:

    سلام
    این ادبیات زیبنده یک نماینده نیست که اینگونه به مدیر کل امور اجتماعی استانداری بتازد و باید بداند دغدغه مدیر کل امور اجتماعی و شرح وظایف و ماموریت سازمانی ایشان نیز همین هاست و اگر این نیست بفرمایند دوباره شرح وظایف باز تعریف شود.

  3. سی سخت گفت:

    اقای تاجگردون درشان یک نماینده نیست اینجورصحبت کنه باسندومدرک صحبت کنیدکه همه توجیه بشن ومردم ببینند

  4. گچسارانی گفت:

    متاسفانه غرور و خود بزرگ بینی سراپای تاجگردون را فرا گرفته

  5. مهدی خردمند گفت:

    درود.
    مگه این اقای میرمحمدی باسندومدرک حرف می زنه

    • وجدان بیدار گفت:

      دوست گرامی یه سر تشریف ببرید مدارس مادوان و بلهزار و شهر یاسوج وضعیت ثبت نام را بپرس اصلا شنیدن کی بود مانند دیدن

  6. علی گفت:

    واقعا تاجگردون فقط به فکر گچساران وبس .هیچکس نباید اظهار نظر کنه.همه مسئولین استان از ایشان میترسند.علاوه بر نماینده شهرستان نماینده استان هم هستند.

  7. علیرضا حسین زاده خلف آباد گفت:

    جناب آقای تاجگردون
    آقای میر محمدی در حوزه وظایف خود سخن گفته چون کمبود اعتبار در حوزه ساماندهی حاشیه نشینی و کمبود فضای آموزشی در این مناطق باعث مشکلاتی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شده است و بحق اعتراض کرده است!

  8. سعید گفت:

    اقای تاج گردون از زمان حضور شما شاهد به وجود اومدن بحث های منطقه ای و تفرقه و…هستیم،انگار با مرکز استان دشمنی مرکز هر استان باید در حد یک مرکز استان دیده شه که در کهگیلویه و بویراحمد اینطور نیست یکی هم حرف حق میزنه مثل خروس جنگی اینطور بهش میپری

  9. حسین گفت:

    بنده دیدگاهم نسبت به تاجگردون کاملا عوض شد .متاسفم برای یک نماینده مجلس با این ادبیات

  10. رنجبری گفت:

    غرور حونه بو ادمه چول ایکنه،اخ سی نماینده ایما

  11. ناشناس گفت:

    حب وبغض تا كجا مشخصه حس ناسيوناليستي برخي حرف حقي كفته شده دليل قانع كننده بيار دفاع كن از بذل وبخششهاي نجومي سازمان مديريت

  12. تتلو گفت:

    آقای تاجگردون جل الل خالق

  13. j گفت:

    واقعأ آقای تاجگردون شمادیگه چیزی نمونده برسی به الفاظ فحش و…..صدرحمت به رئیس جمهورآمریکا. خوب آقای میرمحمدی درحدخودش اعتراض نموده شما درحدی شماثابت بفرمایید یاسوج وسی سخت از۱۵سال اخیرتاالان ببینیم چه پیشرفتی داشته.مثال شهرسازی وورودی پل یاسوج وبیکاری وفقر چهره مردم مظلوم نمایان گراست واقعاجای تاسف دارد وتاریخ برای آینده میماند

  14. خورشیدمرتضوی گچساران گفت:

    ازنماینده ای که شب اصولگراست وروزاصلاح طلب نبایدبیش از این انتظارداشت!!

  15. احمد گفت:

    درود بر دکتر تاجگردون عزیز و زحمتکش

دیدگاه شما