شنبه 18 شهریور 1396 - 10:53

اقدام ویژه فرهنگی شهرداری یاسوج در تعطیلات عید غدیر/ضرورت توجه بیشتر مسئولان به مرکز کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی- شهرداری یاسوج در تعطیلات عید غدیر همپای اقدامات اجرایی و اسکان، به توزیع بسته های فرهنگی میان مسافران پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، عزیزاله دهنوی تصریح کرد: در تعطیلات عدیر غدیر امسال شاهد ورود حجم زیاد مسافران به مناطق خوش آب و هوای کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه یاسوج بودیم.

وی گفت: خوشبختانه با توسعه فضاهای سبز و تجهیز مراکز گردشگری و اقامتی، مشکلات کمی را در خصوص اسکان مسافران داشتیم.

دهنوی بیان کرد: با وجود توسعه و تجهیز فضاهای گردشگری و اقامتی و فضای سبز اما همچنان شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و شهری گردشگر پذیر، نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج افزود: بدون شک شهر یاسوج متعلق به کل استان و به عنوان مرکز و پیشانی شهر به شمار می رود که بعلت شرایط آب و هوایی همه ساله در تعطیلات، جمعیت زیادی از مسافران را جذب می کند و از سویی خودمان نیز پیوسته از زیبایی ها و جذابیت هایش برای جذب گردشگر می گوییم و این می طلبد در راستای این تبلیغات، توسعه و ارتقاء آن را بیش از پیش مد نظر داشته باشیم.

دهنوی خاطر نشان کرد: در تعطیات اخیر علاوه بر سرکشی از حوزه های مختلف، تلاش برای اسکان مناسب مسافران، ثنظافت  اماکن اقامتی، گردشگری و تفریحی و نظارت مستمر بر خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافران، بسته های فرهنگی ویژه ای در راستای گرامیداشت عید بزرگ غدیر و معرفی هرچه بهتر شهر یاسوج بین مسافران توزیع شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=249757
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما