سه شنبه 14 شهریور 1396 - 21:15

۶۲ مجرم تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بهمئی در یک هفته گذشته خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۶۲ مجرم تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس دستگیر شدند.

به گزارش بویرنیوز، سرگرد محمود عدالت‌پرور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهمئی ضمن هماهنگی با مقامات قضایی، در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مراتب را با انجام اقدامات تخصصی و شناسایی مناطق آلوده به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران انتظامی این شهرستان پس از اقداماتی مجزا 62 نفر از افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس را به اتهامات مختلف شناسایی و دستگیر کردند.

عدالت‌پرور با اشاره به نتایج این طرح گفت: در این طرح که با بسیج کلیه امکانات و نیروها اجرا شد  چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به استمرار این طرح در روزهای آتی و معرفی متخلفان به مرجع قضایی افزود: وظیفه پلیس حفاظت و حمایت از شهروندان بوده و یکی از اصلی ترین بخش‌های فعالیت پلیس برخورد با مجرم و جرم بوده که با همکاری خوب دستگاه قضائی احکام خوبی برای متخلفان صادر که در کاهش تخلفات و جرائم بسیار تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: در اجرای این طرح عوامل اجرایی از ابتدای شب و همزمان با حضور مردم در پارک‌ها و بوستان‍ها حضور یافته و با هرگونه سلب آسایش و آرامش شهروندان و ایجاد مزاحمت برخورد می‌کنند.

این مسئول ضمن تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان و مقابله جدی و قانونی با مجرمان و متخلفان بیان کرد: پل ارتباطی بین پلیس و شهروندان و مردم استان تلفن فوریت‌های پلیسی 110 بوده و شهروندان می‌توانند با تعامل و همکاری بیش از پیش در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی اجتماعی و تهیه و توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و دیگر اقلام قاچاق از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع  تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام کند.

انتهای پیام/

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=249596
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما