شنبه 11 شهریور 1396 - 12:49

گاز رسانی به نقاط کور شهرستان بویراحمد(+عکس)

گروه اجتماعی- گازرسانی به 3 نقطه کور شهرستان بویراحمد از جمله برد هری، سرگچینه و چشمه پلنگی به بهره برداری رسید.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی در آئین بهره برداری از شبکه گاز روستاهای شهرستان بویراحمد اظهار داشت: گاز رسانی از خدمات حداقلی به مردم استان و این بخش است که امیدواریم مورد رضایتمندی مردم و برای رفاه آنها موثر باشد.

نماینده بویراحمد و دنا گفت: بیش از 10 میلیارد ریال برای توسعه بخش های مختلف عمرانی در این مناطق و در راستای زدودن چهره محرومیت های برجای مانده، تعریف، اجرایی شده و یا در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت های داخل و بیرون برای توسعه بخش ها بهره میبریم، بیان داشت: برای آب شرب و شبکه برق تصمیماتی گرفتیم، اعتباراتی منظور شده و امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

زارعی با ابراز امیدواری از اتمام روند گازرسانی به قریب به 90 درصد روستاهای بویراحمد و دنا در 2 سال آینده، تصریح کرد: بخشی از مناطق دور افتاده ما که هزینه گاز رسانی بسیار بالاست در حال رایزنی با وزارت نفت و شرکت گاز هستیم که به هر نوعی شده بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی گفت: در دنا مشکل ما کم است اما در بویراحمد به واسطه پراکندگی بسیار زیاد و وجود مناطق صعب العبور، مشکلاتی وجود دارد که در حال برنامه ریزی هستیم با اقدامات کارشناسی به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

نماینده بویراحمد و دنا در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکل گاز رسانی به روستاهای تنگ سرخ و دلی خمسیر هم اینطور گفت: برای تنگ سرخ، گنجگان و دلی خمسیر برنامه ریزی و جلساتی با وزارت نفت داشتیم، انشاءاله در دو هفته آینده دستوری از وزیر نفت برای اجرایی شدن گاز رسانی به این مناطق میگیریم.

زارعی خاطر نشان کرد: در بویراحمد و دنا هر منطقه ای برویم فعالیت عمرانی مشاهده میکنید در همین مسیر یاسوج بابامیدان پروژه راهسازی، آبرسانی در سپیدار، آبرسانی های مختلف در بویراحمد و دنا، راهسازی، برق و در همه موارد در حال کار هستیم و البته معتقدیم روند توسعه باید با شدت استمرار پیدا کند و در همین راستا نیز از همه ظرفیت ها بهره میبریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=248926
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما