پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 1:29

توصیف جالب اهالی روستاهای گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد از آبفای روستایی(+عکس)

در این آئین تعدادی از اهالی ضمن قدردانی از اجرایی شدن این پروژه در حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، بهره برداری از مخزن و شبکه روستایی برمامیون را خدمت تاریخی آب و فاضلاب روستایی به این روستا بیان کردند و گفتند: “کاری که شما برای ما کردید تا عمر داریم از یاد نمیبریم، واقعا ما را نجات دادید، بزرگترین کار را شما برای ما انجام دادید، با وجود این آب خیلی از اهالی برمی گردند.”

مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی “قیام – موگرمون”  در شهرستان لنده، استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مردم و مسئولان به بهره برداری رسید.
 به گزارش بویرنیوز، فیض‌الله پاسره در آئین افتتاح این پروژه تصریح کرد : مجتمع “قیام – موگرمون” با اعتبار 35 میلیارد ریالی از محل صندوق توسعه ملی و منابع ملی در شهرستان لنده به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، گفت: حفر دو حلقه چاه عمیق،  راه اندازی دو ایستگاه پمپاژ، ایجاد 3000 متر مکعب مخزن و ایجاد و اصلاح و بازسازی 62/5 کیلومتر خط لوله و شبکه داخلی بخش هایی از این پروژه است.
وی گفت: این پروژه 31 روستا با جمعیتی قریب به 7582 نفر را تحت پوشش خود قرار می دهد.

مدیرعامل آبفای روستایی استان خاطر نشان کرد: این پروژه از 93 شروع شد و امسال پس از 3 سال آب بهتر و ایده آل تری به 31 روستای محروم شهرستان لنده رسیده است.
مدیرعامل آبفای روستایی گفت: مجتمع آب رسانی “قیام – موگرمون” در همه مراحل خود از بهترین و با کیفیت‌ترین روش‌ها و تجهیزات بهره برده، امیدواریم شاهد برطرف شدن دغدغه‌های روستائیان این مناطق خواهیم بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این آئین تصریح کرد: اعتبارات صندوق توسعه ملی را باید مدیون نگاه ویژه مقام معظم رهبری دانست که از منابعی که برای وام و اشتغال بوده به توسعه روستاها تخصیص داده است.
مجید محنایی ضمن تقدیر از خدمات آبفای روستایی در استان خاطر نشان کرد: خدمات رسانی به روستاها در همه ابعاد باید شدت بگیرد و امیدواریم خدمات به نحو مطلوبی ادامه پیدا کند و در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

افتتاح پروژه آبرسانی به روستای برمامیون

به گزارش بویرنیوز در روزهای اخیر همچنین شاهد بهره برداری از پروژه آبرسانی برمامیون شهرستان باشت با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بودیم .

فیض اله پاسره در آئین افتتاح این پروژه، اظهار داشت: پروژه برمامیون با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی، در شهرستان باشت به بهره برداری رسید .

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان گفت: این پروژه حدود 100 خانوار با جمعیت 360 نفری را تحت پوشش قرار می دهد .

وی افزود: اجرای 5/5 کیلومتر خط لوله و شبکه داخلی، اجرای مخزن 100 متر مکعبی بخش هایی از عملیات اجرایی این پروژه است.
پاسره خاطر نشان کرد: انشعابات غیر مجاز و استفاده های غیر شرب از آب در روستاها یکی از بزرگترین معضلات ما است که امیدواریم مردم با همراهی و همکاری با مسئولان و رعایت الگوی صحیح مصرف این ماده حیاتی را آنطور که باید حراست کنند.

گفتنی است، در این آئین تعدادی از اهالی ضمن قدردانی از اجرایی شدن این پروژه در حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، بهره برداری از مخزن و شبکه روستایی برمامیون را خدمت تاریخی آب و فاضلاب روستایی به این روستا بیان کردند و گفتند: “کاری که شما برای ما کردید تا عمر داریم از یاد نمیبریم، واقعا ما را نجات دادید، بزرگترین کار را شما برای ما انجام دادید، با وجود این آب خیلی از اهالی برمی گردند.”

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=248798
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما