پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 0:02

اظهارات خواندنی وزیر اطلاعات درباره لرها

سید محمود علوی عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: شهادت این دو شهید بزرگوار را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شهید پرور تسلیت می گویم.

به گزارش بویرنیوز، وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند گام های ما را برای پیمون راه اهل بیت و شهدا از ثبات و پابرجایی برخوردار کند، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای تجدید میثاق خدمتگذاران با امام شهدا، مقام معظم رهبری و ولی نعمتان است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه به برکت دعای مردم، این توفیق به من داده شد که خدمت شما مردم لرستان برسم، افزود: زمانیکه مسئولیت را در دولت دوازدهم به بنده ابلاغ کردند از دولت خواستم که به خدمت مردم لرستان برسم، چراکه مردمی با صفا و با صداقت هستند.

علوی با تاکید بر اینکه مقاومت لرهای لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری در مقابل رژیم طاغوت و رژیم پهلوی را فراموش نکرده ایم، افزود: من حامل سلام گرم رئیس جمهور به مردم لرستان هستم.

وی یادآور شد: مردم لرستان در انتخابات حضور پررنگی داشتند و احساس وظیفه کردند و پای صندوق رای آمدند و وظیفه ملی خود را انجام دادند.

وزیر اطلاعات با اشاره به علمای حوزه و روحانیون لرستان ادامه داد: علما آسمان علم و دانش این استان را ستاره باران کرده اند.

علوی خاطرنشان کرد: ما طلبه هستیم و بر اساس آیات قرآن صحبت می کنیم؛ مذهب تشیع با سیاست و تدبیر و مدیریت زیبای ائمه به دست ما رسیده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=248787
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هیس گفت:

    اگر راست میگن پس چرا مناطق لرنشین بیشترین آمار بیکاری و پایین ترین آمار توسعه رو دارن؟

  2. جهانبین گفت:

    درودخداوند برشما فرزندبه حق رسول الله

  3. ناشناس گفت:

    اگه راست میگن یه کم هم به استانهایی که لر نشین هستند توجه بیشتری کنند. این همه جوان بیکار دارند، این همه تحصیل کرده دارند. متشکرم

دیدگاه شما