چهارشنبه 22 شهریور 1396 - 8:00

حرف‌های هولناک یک آسیب‌دیده فرقه حلقه

مجله بویرنیوز- فرقه حلقه که این روزها سرکرده آن در زندان به سر می برد و حکم اعدامش نیز صادر شده، همچنان قربانی می گیرد. متاسفانه این فرقه که در قالب عرفان خود را معرفی کرده و حدود دو دهه است که در ایران فعالیت می کند.

برای بررسی اثرات شرکت در کلاس های عرفان دروغین حلقه و اثبات خطرناک بودن این فرقه نسیم آنلاین به سراغ نازنین-م رفته که حدود 6 سال بود که با عرفان حلقه آشنا شد و به همراه خانواده اش در کلاس های آن شرکت می کرد.

نازنین گفت: من چون به هم ریختگی ام خیلی شدید بود و به زور و اصرار به کلاس ها می رفتم فقط تا ترم چهار به کلاس ها رفتم؛ به ما گفتند تا ترم 7 یا 8 که حلقه نماز به شما داده شود، نماز نخوانید؛ گفته شد که اگر ابتدا حلقه نماز(حلقه صلاه) به شما داده شود و شما نماز بخوانید این اتفاق که بعضی وقت ها که نماز می خوانید فکرتان به اطراف پرت می شود و در حقیقت این پرت شدن حواس همان حمله غیر ارگانیک‌ها است، برایتان پیش نمی آید.

او ادامه داد: پدرم سنگ کلیه داشت و تا سن پنجاه سالگی سنگ کلیه مشکل جدی برایش ایجاد نکرده بود تا اینکه بعد از ورود به عرفان حلقه و دریافت این ارتباط ها این سنگ کلیه برای او مشکل ساز شد؛ بعد از مدتی این بیماری ساده سنگ کلیه تبدیل به یک سرطان نادر شد و حتی با وجود مراجعه به بهترین پزشکان درمان نشد و گفته شد که سرطان نادری است که یک در هزار به آن مبتلا می شوند؛ پدرم با این سرطان نادر یک سال عمر کرد و در نهایت سال 87 از دنیا رفت.

او در پایان گفت: بعد از خروج از گروه درسم را ادامه دادم و با فامیلی که ما را به گروه برده بود زیاد ارتباط نداشتیم چون خیلی زیاد القا می کرد که ارتباط بگیرید تا حال شما بهتر بشود؛ من هنوز باور نکرده بودم که این کلاس ها شیطان پرستی است ولی می ترسیدم که دوباره به هم بریزم؛ بعد از خروج، حالم بهتر شده بود تا امسال که دوباره از من خواستند که در این کلاس ها شرکت کنم.

هنوز هم هستند کسانی که با ترفندهای گوناگون افراد ساده دل را به دام خود می اندازد. اما ما باید آگاه باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=248676
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما