یکشنبه 5 شهریور 1396 - 0:53

سمت احتمالی بیطرف مشخص شد

ماجرای راه نیافتن حبیب الله بیطرف به دولت دوازدهم همچنان با واکنش های مختلف روبرو است. اغلب مدیران و چهره های سرشناس در توصیف توانمندی و تجارب او سخن می گویند و همه از اقدام مجلس متعجب و متاسف هستند.

به گزارش بویرنیوز، متاسفانه نمایندگان مجلس با اقدام عجیب خود، ملت ایران را از وجود دانشمندی پاکدست در حوزه وزارت نیرو محروم کردند و بیطرف چون تن به خواسته های نامعقول و بعضا شخصی نمایندگان نداد قربانی شد.
در این میان، گمانه زنی برخی منابع آگاه حاکی از آن است که احتمالا این وزیر دوره اصلاحات به زودی در مسئولیت کلیدی وزارت نفت فعال خواهد شد.
به گفته این منابع بیژن زنگنه وزیر نفت حکم معاونت وزیر و مدیرعاملی شرکت ملی گاز ایران را برای او صادر خواهد کرد. بیطرف در حال حاضر، معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت را بر عهده دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=248186
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رزمنده گفت:

    جرم بیطرف پاک نفسی و پاک دستی وی بوده جرم دیگر وی دانایی و توانایی بوده و جرم سوم ان عدم معامله و صداقت و صلابت و اقتدار ایشان در مقابل زیاده خواهان منافع طلب بوده

  2. ناشناس گفت:

    فکر کردنددبیکار میمونه

  3. بد تتلو گفت:

    واقعااین مجلس ضعیف ترین مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران است وروز قیامت پاسخگو این عمل خواهد بود این کار زشت وناشایست باج خواهی انها راملت شریف ایران خواهند داد

دیدگاه شما