جمعه 3 شهریور 1396 - 11:26

معرفی ادارات برتر کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی(+عکس)

جشنواره شهید رجایی با حضور انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، جشنواره شهید رجایی با حضور انصاری معاون رئیس جمهوری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، معاونین استاندار و جمعی از مدیران ارشد این استان برگزار شد که در نهایت دستگاه‌های اجرایی برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند .

تمامی دستگاه اجرایی در هفدهمین جشنواره شهید رجایی شرکت داشتند که براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ۱۷ دستگاه موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

در این آئین از دستگاه‌های برتر شامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، امور اقتصادی و دارائی، آب و فاضلاب شهری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امور مالیاتی و بیمه سلامت مورد تجلیل قرار گرفتند .

در بخش شاخص‌های عمومی امور عشایر، شرکت آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، دامپزشکی و اداره کل بهزیستی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

ادارات جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، شرکت توزیع نیروی برق، کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان برترین‌ها در بخش اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری جشنواره شهید رجایی مشخص شدند و در مجموعه بانک‌ها نیز بانک کشاورزی و بانک صنعت و معدن مورد تجلیل قرار گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=247816
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما