جمعه 3 شهریور 1396 - 0:31

استخدام در بیماستان های جدید کهگیلویه و بویراحمد

معاون رئیس‌جمهور به مجوزهای استخدامی در کشور اشاره کرد و گفت: فردا آزمونی برای استخدام 12 هزار نفر در کشور برگزار می‌شود و همچنین قرار است که برای بیمارستان‌های جدید که ساخته شده مجوز استخدام داده شود.

به گزارش بویرنیوز، جمشید انصاری عصر امروز در جمع خبرنگاران در محل هتل پارسان یاسوج در خصوص طرح مهرآفرین که در دولت دهم مطرح بود و در استان‌ها نیروهایی استخدام شدند اظهار کرد: این طرح وقتی از سوی دولت قبل اجرا شد رئیس مجلس به استناد اصل 138 آن را مغایر با قانون دانست و لغو کرد.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه برای آن‌هایی هم که اجرا شده مطابق با این تصمیم رئیس مجلس باید برگردانده شود افزود: کلیه مصوبات دولت پس از آن که رئیس مجلس انطباق آن را مطابق با قانون دانست درست است.

انصاری در ادامه اظهارات خود با اشاره به این که تبدیل وضعیت در قانون استخدام کشوری نداریم افزود: هر کسی که می‌خواهد از یک شق به شق دیگری از مشاغل چهارگانه برود باید از شرایط استفاده کند.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان این که نسبت اشغال پست‌های سازمانی در دستگاه‌های مختلف بین 60 تا 70 درصد است افزود: بخشی از کار باید به وسیله اضافه کار و بخشی دیگر با به کارگیری نیروهای قراردادی انجام شود.

این مسوول به مجوزهای استخدامی در کشور اشاره کرد و گفت: فردا آزمونی برای استخدام 12 هزار نفر در کشور برگزار می‌شود و همچنین قرار است که برای بیمارستان‌های جدید که ساخته شده مجوز استخدام داده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=247786
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما