پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 10:13

احتمال تغییر سه عضو شورای شهر یاسوج؛ نگین تاجی، دهراب پور و خوبانی

گروه سیاسی- دکتر کاظم نظری به سخنان برخی اعضای شورا در خصوص احتمال انحلال شورای پنجم شهر یاسوج واکنش نشان داد.
فرماندار بویراحمد در گفت وگو با بویرنیوز در خصوص احتمال انحلال شورای پنجم شهر یاسوج اینطور گفت: طبق قانون اگر این افراد تا 3 بار دعوت شدند و حاضر به شرکت در جلسات نشدند از اعضای علی البدل برای حضور در شورا دعوت می شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در مراسم تحلیف نیز جزو این سه مرتبه می باشد، بیان کرد: بله مراسم آغاز به کار شورا یا همان مراسم تحلیف اعضای شورای شهر نیز جزو آن سه جلسه به شمار می رود.
دکتر نظری در پاسخ به اینکه در این صورت و با وجود عدم رسمیت جلسات شورا تا 3 مرتبه و عدم رسیدگی به مساله انتخاب شهردار، وضع شهردار چه می شود خاطر نشان کرد: شهردار فعلی به کارش ادامه می دهد تا تکلیف شورا مشخص شود.
به گزارش بویرنیوز، روز گذشته مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور برگزار شد.
در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، سه تن از اعضای منتخب شورای شهر به واسطه آنچه علناً در سخنانشان سهم خواهی در خصوص انتخاب رئیس شورا آمده حاضر به حضور در مراسم تحلیف نشدند تا جلسه از رسمیت بیفتد.
روز گذشته یکی از اعضای منتخب شورای شهر یاسوج در این باره گفته بود: آنها(چهار نفری مقابل) هم شهردار را می خواهند و هم رئیس شورا و حرف ما اینست ما به شهردار کاری نداریم و تابع اکثریت هستیم اما رئیس شورا باید دهراب پور باش.
محمد رحیم دهراب پور نیز در رابطه با عدم حضور در جلسه تحلیف اینطور گفت: هدف ما تغییر است و به نظر ما مردم خواهان تغییر هستند.
وی همچنین گفته: با ادامه این روند شورا منحل می شود.

گفتنی است سه عضو شورای شهر یاسوج آقایان نگین تاجی، دهراب پور و خوبانی روز گذشته در مراسم تحلیف به قصد سهم خواهی شرکت نکردند و شورا را تهدید به انحلال کرده بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=247768
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هیس گفت:

    وقتی رای آوردن با روشهای غیررمعمول باشه همین میشه

  2. لا گفت:

    ای منحل بشه

  3. بویراحمد بزرگ گفت:

    لیاقت این رای ها را نداشتن.

  4. كمال گفت:

    يكي نيست بگه آقاي دهرابپور شما دقيقا الان دنبال چي هستي؟؟ يعني از روز اول اومدي دنبال رياست شوراي شهر ؟؟؟ وقتي ك ما ميريم دنبال آدم هاي سالخورده با تفكرهاي پوسيده و عهد قاجاري همين ميشه

  5. خلف آباد گفت:

    خواستم اين سري هم به دهرابپور راي ندم اما اينقد اين مرد اومد و سرشو انداخت پايين و التماس كرد بهش راي دادم، اما الان پشيمون شدم از اين راي، كاااش بهش راي نميدادم

  6. ناشناس گفت:

    امیدوارم دکتر نظری سریعا اقدام نماید

  7. ناشناس گفت:

    خاك بر سرم ك راي و دهراب پور و نگين تاجي دام بقران دوتاش ارزش ٥تا راي هم نياشتن

  8. سلام گفت:

    شخصیت روشنفکر. تلاشکر با اخلاقی مانند جناب نگین تاجی بخاطر همراهی با دهرابپور نابود خواهد شد

  9. ناشناس گفت:

    وقتي ظرفيت نداشته باشي دو نفر كه بهت راي بدن خودتو گم ميكني

  10. کامران گفت:

    بقران خجالت داره این حرفا که یکی بخواد رییس شورا باشه و یکی هم بگه شتردار رو ما انتخاب میکنیم.امثال شماها آبروی استان رو خدشه دار میکنید.لعنت به کسانی که به افراد بدون تخصص رای دادن

  11. فرجی سادات شاه فرج اله گفت:

    درود بر دکتر نظری فرماندار شجاع و نترس بویراحمد که نشان داده است لیاقت فرمانداری رادارد وآرزوی موفقیت برای ایشان از خدا وجد بزرگوارم شاه فرج اله را دارم

  12. رضا گفت:

    خوبانی و نگین تاجی به این دلیل رای آوردن که مردم گمان میکردن اصلاح طلب یا حداقل میانه رو هستند ، ولی حمایت از دهراب پور که یک اصولگرای افراطیست نشان داد که غیر از این است ، به شخصه بسیار پشیمانم از رای دادن به این دو

  13. فقير گفت:

    خاك بر سر ما با اين انتخابمون لعنت به اون قلم و جوهري كه خرج اينا كردم

  14. ناشناس گفت:

    شييفتگان خدمت

  15. علی گفت:

    این هم عاقبت خودخواهی بی مورد آقا نگین تاجی

  16. بهشت عطااله گفت:

    نتیجه انتخابات باپول وطایفه گری همین هست دیگه .لیاقت این رای ونداشتن

  17. دوستدار پیشرفت گفت:

    با سلام بر همه دوستان . سلام بر مردم دیارم .
    از حرکت سه عضو شورای شهر بخصوص جناب آقای دهراب پور واقعا باید تاسف خورد .مایه تاسف هست بعد از سالها عضو شورا بودن این حرکت باعث شد که مردم از رای دادن خودشان پشیمان شوند .
    فکر کردید تا شما زنده هستید و در شورا باشید و ریاست را برعهده بگیرید ؟ نه این طور نیست و دوران سیاسی شما سالهای قبل به پایان رسیده بود ولی از روی تعصبات قومی و قبیله ای بار دیگر به شما رای دادند ولی با حرکات به دور از نیت خالصانه شما پشیمان شدند و دیگر دوس ندارند شما را در عرصه سیاست ببیند و دیگر به افرادی چون شما که دم از انقلاب و نظام و… می زنید اعتماد نخواهند کرد و اهمیتی نخواهند داد.
    جناب آقای جاوید در طول این چهار سال به واقع تلاش های بزرگی را در عرصه عمرانی ، فرهنگی و… را انجام داد و چون بر اساس قانون و مقررات پیش رفت متاسفانه افرادی چون شماها بهتون فشار آمد و این حرکات ناپسند را که بی توجهی و بی احترامی به قانون و مردم بود را انجام دادید .
    دیگر برای مردم احترامی ندارید .ثابت کردید که برای پست و مقام هستید و به قانون پایبند نیستید و دم از قانون می زنید .
    دیگر دوران سیاسی شما تمام شده است . سعی کنید با یک تفکر مثبت این دوران را به پایان ببرید .
    در پایان برای خودم و تمامی کسانی که به شماها رای دادند تاسف میخورم

  18. ناشناس گفت:

    اگر برکنار بشن این سه تا ک عالی میشه

  19. داوری گفت:

    باسلام وتحیات الهی
    باوجودچنین تحرکات غلط درشهرما مردم ازتصمیم خودپشیمان شده اندعزیزان بگذاریداینگونه جایگاها به افرادبدون حاشیه وتوانمندواگذاربشه چ بسا افرادمعتمدکاردان وتوانمندی برای این گونه پست ها درشهرواستان ما وجودداشت که به خاطرهمین گونه مسائل وطرزتفکرهای غلط هیچگاه متقاضی کاندیدا نبودند..چراحق وحقوق مردم را به خاطرپست وجایگاه لگد مال می کنید؟؟
    سپاسگذارم…

  20. عزيزيان گفت:

    اشتباه استراتژيك رو آقايان نگين تاجي و خوباني انجام دادن ك ادعاي اصلاح طلبي دارن و رفتن تو تيم دهرابپور و خودشون رو بدنام كردن، كاش آقاي نگين تاجي با اين همه درايت از دهرابپور دور ميشد

  21. ناشناس گفت:

    دوستان چرا از پشت پرده خبر ندارید حرف میزنید ،برید پشت پردهارو نگاه کنید

  22. احمد گفت:

    بله وقتی لیدر آقای بهرامی جناب خوبانی باشه و مردم بهش رای بدن همین میشه..مگه تو انتخابات همین آقایان نبودن که با اتحاد همدیگه هر روز یه برنامه برا زیر سوال بردن آقای حاج زارع داشتند..اما من در عجبم از فرشاد که با این دو نفر همسو شد

  23. بوراحمدی گفت:

    اگه انتخابات دوباره انجام بشه هر ۳ رفوزه میشن. قدر جاوید رو ندانستند و حق ایشان هر ۳ رو گوشه گیر خواهد کرد

  24. م .م گفت:

    دهرابپور مایه اختلاف و چند دستگی شوراست ونهایتا ضرر وخسارت در انجام پروژ ه های شهرداری

  25. دلبازجلاله گفت:

    خودخواهی وخودرایی یعنی همین.شما شرکت میکردید تا به مردم این شهر توهین نمیشد. واقعا متاسفیم برای این سه نفر

دیدگاه شما