چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 14:12

خبر بویرنیوز تائید شد؛ سهم خواهی سه عضو شورای یاسوج، اگر ریاست را ندهید، نمی آییم!

مسعود خوبانی در گفت و گو  با ایلنا با تاکید براینکه نباید شورای پنجم را همانند شورای چهارم تبدیل به 2 گروه اکثریت و اقلیت کرد گفت: دغدغه اصلی ما انتخاب هیئت رئیسه است نه انتخاب شهردار.

این منتخب شورای پنجم یاسوج افزود: ما معتقدیم  آقای دهرابپور باتوجه به شرایط خاص اجتماعی و سنی می‌بایست رئیس شورای اسلامی پنجم شده اما چهار عضو دیگر آقای اکبری را گزینه رئیس شورای پنجم می‌دانند.

خوبانی با اشاره به برخی از نشست‌هایی که ماههای گذشته بین تمامی اعضای منتخبین در ارتباط با انتخاب هیئت رئیسه شورای پنجم یاسوج برگزار شده‌است، ادامه داد: در آن نشست قرار شد  آقای دهرابپور رئیس شود و همه منتخبان آن را تائید کردند اما بعد از مدتی چهارنفر از همکاران متاسفانه به مفاد آن نشست ها پایبندی نشان ندادند.

وی گفت: ما در آن نشست‌ها گفتیم که آقای دهرابپور رئیس و شهردار نیز با رای اکثریت انتخاب شود و اکنون نیز می گوییم شهردار هرکس باشد برای ما مهم نیست البته اگر بتواند رای اکثریت را کسب کند ما نیز تابع رای اکثریت خواهیم‌بود.

عضو شورای پنجم یاسوج با بیان اینکه براساس قانون باید دوسوم اعضاء حضور داشته تا جلسات رسمیت پیدا کنند، تصریح کرد: تمامی جلساتی که چهار نفر از همکارمان حضور داشتند هیچ رسمیت قانونی ندارد زیرا به دوسوم نرسیده است.

خوبانی گفت: تا زمانی که جلسات به رسمیت قانونی نرسند امکان انتخاب شهردار نیز وجود نخواهد داشت و باتوجه به شرایط موجود، خود آقای جاوید شهردار می ماند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه گروه سه نفره شورای پنجم اسلامی یاسوج در انتخاب شهردار یک نگاه با رای حداکثری تمامی اعضای است، ادامه داد: اینکه گفته می شود فلانی شهردار است و فلانی سرپرست شهرداری یاسوج ، تمامی کذب بوده و اصلا صحت ندارد.

وی افزود: ما از چهار همکار دیگرمان می خواهیم در فضای آرام نشست های دیگری برگزار کرده تا بتوانیم به یک جمع بندی برسیم و قصد نداریم شورای پنجم را به گروه های اکثریت و اقلیت تبدیل کنیم.

خوبانی تاکید کرد در شرایط کنونی امکان انتصاب شهردار جدید یاسوج وجود ندارد به این دلیل که جلسات هیئت رئیسه رسمیت پیدا نکرده است.

وی گفت: به‌دنبال منحل کردن شورای شهر یاسوج هم نیستیم و معتقدیم چهار همکار دیگرمان بایستی به نشست‌های گذشته پایبند بوده و آقای دهرابپور را به‌عنوان رئیس شورا انتخاب کنند.

عضو شورای پنجم یاسوج افزود: این چهار همکار ما با ریاست آقای دهرابپور بر شورای کنونی مخالفت کرده و می گویند آقای اکبری باید رئیس بشود و ما می‌گوییم به مفاد تعهدات جلسات گذشته باید پایبند باشیم.

خوبانی با بیان اینکه جلسات کنونی شورای شهر یاسوج به‌دلیل حداکثری نبودن حضور اعضای این شورا رسمیت قانونی ندارد، اظهارداشت: اگر قرار باشد چهار همکارمان به عقاید خود پایبند باشند ما نیز به عقاید خود پایبند خواهیم بود.

وی گفت: امیدواریم شورای شهر یاسوج به‌دلیل به حداکثر نرسیدن اعضای هیئت رئیسه در جلسات منحل نشود./

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=247728
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدي گفت:

    اي بدبخت و اي مردم با شوراش، مه بقاليه ك حتما رييس و ايشا بو

  2. ايت گفت:

    ارت پدريتون نيست كه روش دعوا دارين. شما كه فهم اينو ندارين بين خودتان ٧ نفر كنار بياين چطور ميخواين يه شهرو اداره كنين؟

دیدگاه شما