چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 12:10

مشکل دردناک دو فرزند یک خانواده در یاسوج که آنها را مجبور به ترک تحصیل کرده + تصاویر

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد با حضور در منزل 2 دانش‌آموزان مبتلا به بیماری صعب‌العلاج خونی با آنان عیادت کرد.

به گزارش بویرنیوز، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد سید علی اکبر هاشمی با حضور در منزل 2 دانش‌آموزان مبتلا به بیماری صعب‌العلاج خونی با آنان عیادت کرد و معاونان و تعدادی از کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان  نیز حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد  ابتدا به منزل رحیمیان رفت که فرزندانش سید علی 7 ساله و سید فاطمه  11ساله چند سالی است به این بیماری مبتلا بودند  و از سال 90 تا کنون متوجه این بیماری شده‌اند.

در این بازدید هاشمی وضعیت تحصیلی، چگونگی آموزش و روند درمان این دانش‌آموز را جویا شد و خانواده‌های این دو دانش‌آموز  با تقدیر از مسئولان  آموزش و پرورش، مهمترین مشکل خود را نبودن نمونه ژن برای پیوند جهت بهبود بیماری و هزینه بالای درمان آن  ذکر کردند و از مسئولان و مردم عزیز استان و کشور خواستند برای رفع این مشکل به آنها کمک کنند.

این دو دانش‌آموز به علت مشکلات ناشی از این بیماری صعب‌العلاج مجبور به ترک تحصیل شدند که مدیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار برای پیگیری تحصیل آنان  قول مساعد داد و همچنین بیان کرد که برای رسیدگی به امور تحصیلی آنان اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

علی و فاطمه باز هم باید دوام بیاورند تا داوطلبان بیشتری در بانک سلول‌های بنیادی ثبت‌نام کنند و شاید نمونه ی سلول بنیادی یک داوطلب غیرخویشاوند با این دو کودک مشابه و سازگار باشد و شاید پیوند و درمان شوند.

سید علی و سید فاطمه منتظر پیگیری و کمک‌های مردم خیر و خیراندیش ایران عزیز اسلامی هستند تا با کمک‌های معنوی و مادی خود آنها را از خانه نشینی و رنج بردن از این بیماری خطرناک نجات دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=247674
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    الهی بمیرم براتون عزیزانم

  2. ناشناس گفت:

    با سلام لطفا بگيد چكار كنيم كه بفهميم ايا ميشود از نظر ژن به اين عزيزان كمك كنيم
    لطفا اگه پزشكي خواننده اين پست هست راهنمايي كنه

  3. غلامی گفت:

    حداقل یه شماره حسابی مینوشتین شاید کسی قصد کمک داشته باشد.

  4. پیروز گفت:

    خدایا شفابده به این دوعزیز وزودترسلامتی خودشونوبه دست بیارن ودرکلاس درس حاضرشوند….

  5. ناشناس گفت:

    خدایا تاوان این اشکهای معصومانه را چه کسی میدهد ؟

  6. دنا گفت:

    با سلام و عرض ادب
    همواره یاد و نام فرهنگیان عزیز؛ این افتخار آفرینان تعلیم و تربیت و تاریخ ساز با تلاش و صداقت و فرهنگ سازی و انسانیت عجین شده است آنان که تمام وجودشان را در راه سعادت و تکامل انسانها همچون شمعی فروزان تقدیم می کنند، آنها که ظلمت و جهل و تاریکی ها را به روشنی و دانایی و پویایی مبدل می کنند، اما امروز را هرگز از یاد نخواهم برد و یادشان را گوشه قلبمان برای همیشه مهمان خواهیم کرد؛ عزیزانی از آموزش و پروش شهرستان بویراحمد با دادن درس گذشت و انسانیت و همدلی و تلاش در جهت درمان سید علی و سیده فاطمه رحیمیان و حضور در کنار این دو عزیزمان روح تازه ای در کالبد نحیف و زخمی ما دمیدند، جا دارد از مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد جناب آقای هاشمی و معاونین وکارشناسان و دیگر عزیزانی که در این حرکت خیرخواهانه و خداپسندانه گام برداشتند از صمیم دل تقدیر و تشکر لازم را داشته باشیم امید آن است که بتوانیم محبت های صادقانه شما را بنحو احسن جبران نماییم.
    باتشکر سیداحسان رحیمیان
    1396/05/31
    13:30?????????

  7. امین الله گفت:

    درود بر شما لطفا جهت کمک ب این دو عزیز بگید از چ راهی میشه کمک کرد?

  8. یا علی. گفت:

    خداوند به اقای رحیمیان صبر بده.و به فرزندانش شفا.
    چطور تو این استان بی دروپیکر اینهمه نهاد تحت عنوان خیریه و بهزیستی .این چندسال هیچگونه همکاری جهت هزینه عمل یکی از این دو بیمار نکرده اند

  9. یه رهگذر گفت:

    به جای این که برن حج پولشون رو بریزن تو جیب عربستان پولشو به این قشر افراد کمک کنن به خدا حج در خونه است

  10. صلاحی گفت:

    با سلام .به اطلاع کلیه همشهریان خیر و نوع دوست می رسانم کانال حمایتی از این دو همشهری عزیزمان فعال هست که هم کمک عاطفی باشد و هم کمک مالی.چنانچه کسی قصد کمک و لطفی داشته باشد با ادرس زیر می تواندبه جمع ما بپوند.
    https://t.m/joinchat/DhNZq0N4XefXwWyPPZYXg

    @barankhoda

دیدگاه شما