سه شنبه 31 مرداد 1396 - 15:01

مانع‌عجیب‌خصوصی‌شدن پرسولیس‌واستقلال‌اعلام‌شد

بویرنیوز- در تازه ترین اظهارنظر رسمی از سوی یک مقام دولتی، پسوند فرهنگی در عنوان دو باشگاه بزرگ فوتبال کشور موجب خصوصی نشدن استقلال و پرسپولیس عنوان شده است!

به گزارش تابناک ورزشی،سید جعفر سبحانی در رابطه با دلایل توقف پروسه خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بر خلاف اصل 44 قانون اساسی اظهار داشت: مسئله جدیدی در رابطه با خصوصی سازی این دو باشگاه رخ نداده است و اتفاق جدیدی در این باره مطرح نیست.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی کشور افزود: درست است که اصل 44 قانون اساسی می‌گوید که این دو باشگاه نمی‌توانند به صورت دولتی اداره شوند، اما مصوبه هیات دولت این است که از واگذاری و خصوصی سازی تمام مراکز «فرهنگی» طبق همین اصل فعلا جلوگیری شود. باشگاه استقلال و پرسپولیس هم به تعبیر هیئت محترم دولت «فرهنگی» اطلاق می‌شوند و به همین خاطر طبق مصوبه هیئت دولت از فهرست واگذاری خارج شدند.

وی تاکید کرد: در همان زمان که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آستانه خصوصی‌سازی بودند مشتریان خوبی هم برای آنها پیدا شده بود و اگر کار به مزایده پنجم می‌رسید قطعا این خصوصی‌سازی انجام می‌شد. سبحانی در پایان تاکید کرد: من چند بار در صحبت‌های سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش خواندم که ایشان هم به خصوصی‌سازی علاقه دارند. اگر طرحی در برنامه باشد ما هم به عنوان سازمان خصوصی‌سازی از اینکار استقبال خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=247437
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما