دوشنبه 14 اسفند 1391 - 20:43

تولد نوزادي که همزمان سه مادر دارد +عکس

بویرنیوز:

زن و شوهر جواني وقتي فهميدند هرگز با روشهاي طبيعي قادر به بچه دار شدن نيستند تصميم گرفتند با کمک اعضاي خانواده شان از اين نعمت الهي بهره مند شوند.

پرداد: زن و شوهر جواني وقتي فهميدند هرگز با روشهاي طبيعي قادر به بچه دار شدن نيستند تصميم گرفتند با کمک اعضاي خانواده شان از اين نعمت الهي بهره مند شوند. بنابراين خواهر ” کتي” زن جواني که قادر به بارداري نبود با اهداي تخمک و خواهر شوهرش با اهداي رحم خود به اين زوج به تولد فرزند آنها کمک کردند.

به اين ترتيب فرزند ” ديويد” و “کتي” بعد از به دنيا آمدن صاحب ۳ مادر شد. مادري که از تخمک باور شده او متولد شده ، مادري که ۹ ماه او را در رحم خود پرورانده و تغذيه کرده و مادري که قرار است همه عمر نگهدار او باشد.

فرزند به دنيا آمده يک دختر زيبا و دوست داشتني است که براي اين خانواده بسيار با ارزش است.
کتي ۳۱ ساله در اين رابطه ميگويد:خواهرهاي ما واقعا به من همسرم لطف داشتند و اين بهترين هديه اي بود که من و او از خانواده هايمان گرفتيم. داشتن فرزند آرزوي هردوي ما بود.

ديويد ۳۳ ساله ميگويد : من هنوز هم باور نميکنم که ما والدين يک نوزاد هستيم . اين دختر کوچک فرشته ماست و اين خواهران ما بودند که به ما کمک کردند تا رويايمان رنگ واقعيت بگيرد.

کتي هنگام نوجواني متوجه شد که به صورت مادرزادي تخمدان ندارد و هرگز بچه دار نخواهد شد همان زمان خواهرش به او قول داده بود که در حل اين مشکل کمکش کند. هنگام حل اين بحران خواهر ديويد نيز پيشنهاد کرد با اهداي رحم خود به تولد اولين نوه خانواده کمک کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24733
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجوی عمران گفت:

    په کتی ای وسط چه نقشی در تولد داشته؟
    کتی مادرش نیست فقط حق مادری گردنش داره. مثل یه دایه

دیدگاه شما