یکشنبه 29 مرداد 1396 - 7:46

طلب۸۱ میلیارد تومانی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از مردم/بیشترین نرخ کاهش تلفات نیروی برق را داریم

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شرکت برق استان از مردم طلب دارد.

به گزارش بویرنیوز ، داوود راهزادی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان بیش از ۲۳۸ هزار و ۵۷۹ مشترک برق دارد، افزود: حدود 190هزار مشترک ما مربوط به مصرف خانگی می باشد که این نوع مصرف و پراکنده بودن آن مشکلات عدیده ای را بوجود آورده اما با تمام این تفاسیر مانع از خدمت رسانی مطلوب ما و همکاران ما نخواهد شد.

وی بیان کرد: از نیمه دوم سال(93) با سیاست گذاری های سازمان نیرو و انجام کارهای جهادی از بسیاری از اتلاف انرژی ها جلوگیری شد و در پایان سال (95) استان ما با نرخ 13/98 بیشترین نرخ کاهش تلفات نیروی برق را داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان برق دار شده‌اند، خاطرنشان کرد:شناسایی روستاها با بخشدار و فرماندارها بوده که این روستا های بی برق همگی گزارش داده شده و شرکت توزیع نیروی برق استان نیز تمام توان خودش را برای رسیدگی به وضعیت روشنایی این روستا ها انجام  داده که الان نتیجه آن برخورداری همگان از نعمت برق در استان می باشد.

راهزادی به استفاده از انرژی خورشیدی در سطح استان اشاره و تصریح کرد: ۴۷ نیروگاه خورشیدی در برخی از روستاهای استان نصب شده که  به شکل رایگان روستاها از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

راهزادی به نوع و درصد برق مصرفی استان اشاره کرد و افزود: میزان مصرف برق استان طی سال گذشته در بخش مصرف خانگی بیش از ۴۶ درصد، بخش عمومی ۱۸ درصد، کشاورزی 12 درصد، تجاری و صنعتی ۶ درصد و مابقی نیز سایر مصارف بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بدهی 81 میلیار و 800 میلیون تومانی مشترکین به شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد: از آنجائیکه برق جزء بیت المال محسوب می شود و پول آن نیز بایدتوسط مشترکین پرداخته  و به خزانه برگردد تا مجدداٌ بتوانیم به مردم عزیز خدمت رسانی مطلوب را انجام دهیم، امیدواریم تمامی مشترکین ما نسبت به پرداخت بدهی های خود هرچه سریعتر اقدام نمایند چرا که کمک های صنعت نیروی کشور به ازای درصد وصولی ها ی ما می باشد که در اینجا شرکت توزیع نیروی برق استان انتظار همکاری همه جانبه چه در قالب پرداخت بدهی و چه در قالب مصرف بهینه این انرژی حیاتی را از مشترکین خود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی تلاش ما این است که در فصول مختلف در استان نهایت خدمت رسانی را انجام دهیم و علیرغم تمامی استرس ها و خستگی ها ی همکارانمان، رضایت و خوشحالی مردم  و چراغ روشن تمامی  خانه ها جان تازه ای به وجود ما می بخشد و برقراری سامانه تلفنی (121) جهت ارتباط با مردم و ارائه خدمات مطلوب تر به تمامی مشترکین عزیز می باشد.

راهزادی افزود: عمده کار ما  بحث پرداخت قبوض به صورت غیرحضوری و اینترنتی بوده که خوشبختانه تا پایان سال 95 حدود 85% پرداخت ها غیرحضوری صورت پذیرفته.است.

وی تصریح کرد: بحث تعامل با همه دستگاه های استان در تمامی زمینه ها همیشه مدنظر و جزء اولویت های اساسی ماو همکارانمان بوده و هست

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=246740
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما