دوشنبه 14 اسفند 1391 - 14:07

ورود مخفیانه هاشمی رفسنجانی به کهگیلویه

بویرنیوز:  تا آخر شب از استاندار، توضیحاتی در خصوص منابع و امکانات و نیازها و اوضاع استان گرفتیم. شام خوردیم و خسته

آقای روحانی و آقای [ابراهیم] سنجقی به عیادت آقای [محمد] فروزنده رئیس مهندسی قرارگاه خاتم –که در اثر تصادف در بیمارستان بستری است- رفتند. گزارش ‌ها را خواندم. ساعت نه صبح با اتومبیل از راه کهکیلویه به طرف تهران حرکت کردیم. در بین راه از شهرهای امیدیه، بهبهان، گچساران و مراکز نفتی عبور کردیم. ناهار را در کنار رودخانه‌ای در شرق بهبهان صرف کردیم. از شهر چلوکباب آوردند، خوب بود و ارزان.
مغرب به یاسوج مرکز استان [کهکیلویه و بویراحمد] رسیدیم. گشتی در شهر زدیم. تمیز و زیبا است. در مهمان ‌سرای استانداری ماندیم. فقط استاندار و معاونش از حضور ما مطلع بودند. تا آخر شب از استاندار، توضیحاتی در خصوص منابع و امکانات و نیازها و اوضاع استان گرفتیم. شام خوردیم و خسته خوابیدیم.
تلفنی با عفت صحبت کردم و گفتم در راه مراجعت هستیم. قبل از یاسوج در گردنه‌ها، در کنار آبشاری توقف کردیم. خیلی با صفاست. در مذاکرات با فرماندهان به این نتیجه رسیدیم که فعلاً ماندن ما در خوزستان ضرورتی ندارد، زیرا فعالیت عملیات موعود انجام نشد و تصمیم به بازگشت گرفته شد.

منبع : کتاب کارنامه و خاطرات سال ۱۳۶۵ ” اوج دفاع ” – دفتر نشر معارف انقلاب

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ای حالو گفت:

    کجایی که همان مهمانسرای تمیز و زیبا و تپه تاریخی و درختان تنومند استانداری با تبر استاندار قبلی (اکبر نیکزاد ) تخریب و ویران شد و هیچ کس هم جوابگو نبود…

دیدگاه شما