شنبه 28 مرداد 1396 - 10:44

رفع مشکل اشتغال ایثارگران تا دو سال آینده

 به گزارش بویرنیوز:

به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   پرویز ولی زاده در همایش بوی پیراهن یوسف در دهدشت با بیان اینکه در برنامه ششم دولت متعهد شده است ظرف مدت 2 سال آینده بیکار در جامعه ایثارگران وجود نداشته باشد، گفت: امسال دولت مصمم است سهمیه 30 درصد ( ایثارگران و رزمندگان) قبل از هر چیزی اعمال شود و نیروهای شرکتی هم شامل این قانون شدند.

 مشاور امور ایثارگران در نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه یکی از اعمال صالح جهاد در راه خداست که آزادگان سرافراز از خودشان به نمایش گذاشتند افزود: اگر این صفات قرآنی در وجود آزادگان نبود به طور قطع تحمل آن همه مصائب و شکنجه هشت ساله در اردوگاه‌های صدام امکان پذیر نبود.

وی گفت: نظام اسلامی در توان و در حد امکانات توانسته خدمات ارزنده‌ای به این قشر و جانبازان و خانواده شهدا ارائه دهد اما شأن و منزلت جامعه ایثارگران بیش از اینهاست، در حال حاضر امکانات و بضاعت در این حد است امیدواریم خدمات ارزنده ای به این قشر ارائه شود.

ولی زاده افزود: اگر سهمیه ایثارگران در استخدامی‌های گذشته لحاظ می‌شد هیچ فرد بیکاری در خانواده ایثارگران نداشتیم اما متأسفانه سهمیه به خوبی اعمال نشد.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید هر استخدامی در هر کجای ایران صورت گرفت اولین گام اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران بود، به همین دلیل طی چهار سال گذشته 480 نفر فرزندان ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ادارات و نهادها به طور رسمی و قطعی استخدام شدند.

مشاور امور ایثارگران در نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه ساماندهی 114 گلزار شهدا در این استان طی چهار سال گذشته انجام شده، افزود: تشکیل 2 مرکز فرهنگی، پرداخت چهار میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه پرستاری از دیگر خدمات انجام شده برای قشر ایثارگران است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=246604
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما