شنبه 28 مرداد 1396 - 10:39

دلایلی که با فهمیدن آن صبحانه خوردن را هرگز ترک نمی کنید+ اینفوگرافیک

به گزارش بویرنیوز؛ بسیار متخصصان معتقدند که  صبحانه مهم‌ترین وعده‌‌غذایی روزانه است و اولین چیزی که بدن صبح‌ها به آن احتیاج دارد  موادغذایی سالم و سوخت  برای انجام فعالیت های روزمره است.

خوردن یک صبحانه‌ سالم می‌تواند به سوخت‌وساز بدن سرعت ببخشد، یک صبحانه متعادل چیزی است که برای شروع یک صبح پر انرژی به آن نیاز دارید.

اگر صبحانه‌ سالم مصرف نکنید یا این وعده غذایی مهم حذف کنید، بدن شما نمی تواند تا موادمعدنی و ویتامین‌های مورد نیاز روزانه‌ خود را تامین کند و در نتیجه بدن شما آسیب می بیند. با حذف صبحانه در هنگام ظهر احساس می‌کنید که قدرت بدنی شما تحلیل رفته است و انرژی مورد نیاز برای انجام کارهایتان را پیدا نمی کنید.

مصرف صبحانه شما را از پرخوری باز می‌دارد اما اگر این وعده را حذف کنید هنگام ناهار به قدری گرسنه می شوید و اشتهایتان زیاد می شود که تمایل بسیار زیادی به غذاهای حجیم و چرب پیدا می کنید حتی اگر قادر باشید که آن وضعیت را تا شام به تاخیر بیندازید، تمام شب را به هله‌هوله خوردن سپری خواهید کرد که در نتیجه ان اضافه وزن پیدا می کنید.

زمانی که به بدن شما برای مدتی طولانی غذا نرسد، مغز شما بر روی ذخیره‌ انرژی متمرکز می‌شود و همین امر موجب کاهش غلظت خون شما می‌شود. مطالعات نشان داده است که آن دسته از افرادی که صبحانه می‌خورند، از حافظه‌ کوتاه‌مدت بهتری نسبت به کسانی که صبحانه را نادیده می‌گیرند بهره می‌برند.

یک صبحانه‌ سالم و کامل از آنجایی که تا زمان ناهار، سطح قند خونتان را تنظیم نگاه می‌دارد و برای خلق و خوی شما معجزه می‌کند. به نقل ازباشگاه خبرنگا

دلایلی که با فهمیدن آن صبحانه خوردن را هرگز ترک نمی کنید+ اینفوگرافیک

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=246597
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما