دوشنبه 14 اسفند 1391 - 11:12

فروش پرايد به قيمت پنجاه هزار تومان!

بویرنیوز:

سارقاني كه با سرقت خودرو هاي پرايد آنها را به مبلغ 50 الي 100 هزار تومان به فروش مي رساندند از سوي ماموران انتظامي كرج دستگير شدند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ «عبدالرضا خيرخواهان» فرمانده انتظامي شهرستان كرج در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران كلانتري 19 باغستان در جريان طرح ايست و بازرسي در بلوار اصلي باغستان به يك دستگاه خودروي مزدا با سه نفر سرنشين مشکوک شده و بلافاصله به آنها دستور ايست دادند اما راننده بدون توجه به دستور ماموران بر سرعت خود افزوده و بلافاصله از محل متواري شد .

وي گفت: ماموران گشت بلافاصله به تعقيب خودرو پرداخته و پس از طي مسافتي در حالي كه سرنشينان خيال ايستادن نداشتند با رعايت قانون بکارگيري سلاح لاستيك عقب خودرو را با شليك يک گلوله پنچر و پس از توقف خودرو هر سه سرنشين آن را در يک عمليات موفق پليسي دستگير و به کلانتري منتقل کردند .

سرهنگ خيرخواهان افزود: در بازجويي هاي تکميلي ماموران مشخص شد که متهمان دستگير شده به نامهاي «محسن-ج»، «اميد-خ» و «هرمز-خ» همگي داراي سوابق كيفري متعددي از جمله سرقت مي باشند و با تشکيل باندي در مناطقي از باغستان، شهرك اوج، عظيميه، شاهين ويلا و رجايي شهر اقدام به سرقت خودروهاي پرايد کرده و آنها را به مبلغ 50 الي 100 هزار تومان به فروش مي رساندند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج با اشاره به اينكه با پيگيري هاي ماموران كلانتري تا كنون 10 نفر از مالباختگان شناسايي شده اند از شهروندان خواست چنانچه خودروي آنها در مناطق نامبرده مورد سرقت واقع شده است جهت پيگيري موضوع به كلانتري 19 باغستان مراجعه كنند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=24653
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما