شنبه 28 مرداد 1396 - 8:23

استقرار الحشد الشعبی برای آزادسازی تلعفر

بویرنیوز- خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش کرد که نیروهای الحشد الشعبی عراق برای آزادسازی منطقه تلعفر از دست گروه تروریستی داعش در خطوط تماس با این گروه مستقر شدند.

خبرنگار العالم تصریح کرد: نیروهای تیپ دوم الحشد الشعبی امروز جمعه در خط تماس منطقه تلعفر برای شرکت در نبرد آزادسازی این منطقه به سر می برند.

کریم الخاقانی فرمانده تیپ دوم الحشد الشعبی به سایت هیئت الحشد الشعبی گفت: امروز الحشد الشعبی، پلیس فدرال، ارتش و دستگاه مبارزه با تروریسم آمادگی گسترده ای را آغاز کرده اند.

وی افزود: نیروهای تیپ دوم الحشد الشعبی امروز در خط تماس منطقه تلعفر در غرب شهر موصل برای شرکت در نبرد آزادسازی این منطقه هستند.

الخاقانی تصریح کرد: هماهنگی بالایی بین هوانیروز ارتش و نیروهای شرکت کننده در عملیات وجود دارد و الحشد الشعبی نقش بزرگی در عملیات بازپس گیری تلعفر خواهد داشت.

وی گفت: از یک سو نیروهای الحشد الشعبی در همه زمینه های زمینی پیشرفت چشمگیری داشته اند و از سوی دیگر عناصر دشمن و فرماندهان آنها در سراسیمگی و سردرگمی به سرم می برد که عملیات آزادسازی تلعفر ساده تر خواهد کرد.

این فرمانده همچنین از استقبال الحشد الشعبی گروه کثیری از آوارگان و مهیا کردن مسیرهای امن در برهه اخیر سخن گفت و تصریح کرد: ما سازوکاری را برای خارج کردن بیشترن تعداد آوارگان از محل درگیری تدوین کرده ایم و برخی استقرار در روستاهای دور از صحنه جنگ را آغاز کرده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=246516
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما