جمعه 27 مرداد 1396 - 19:42

کشف بیش از هشت کیلوگرم موادمخدر در گچساران

 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری چندین توزیع کننده مواد مخدر و کشف بیش از هشت کیلو و ۹۶۸ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش بویرنیوز، به نقل از روابط عمومی پلیس، محمد موسوی در رابطه با این موضوع افزود: : ماموران کلانتری ۱۱ در اجرای وظایف و برخورد قاطعانه با خرده فروشان مواد مخدر در مناطق جرم خیز حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک مشکوک شدند که از راکب آن مقدار ۱۲ گرم مواد مخدر از نوع هروئین  کشف کردند و در این خصوص راننده موتورسیکلت نیز دستگیر شد.

موسوی اظهار داشت: ماموران پلیس  در عملیات دیگری با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از دو باب منزل شخصی به هویت افراد مشخص در یکی از محلات شهر دوگنبدان، هشت کیلو و ۳۴۰ گرم مواد مخدر  و ۳۸۰ گرم سوخته تریاک و دو حلقه وافور کشف کردند و  دو متهم دستگیر شده نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

موسوی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری ماموران پاسگاه امامزاده جعفر، حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در محور گچساران به شیراز، به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند، که راننده این خودرو بدون توجه به دستورات پلیس اقدام به فرار کرد.

وی افزود: راننده ضمن فرار به سمت شهر دوگنبدان و بعلت داشتن سرعت زیاد در فلکه فرودگاه منحرف و به خودروی دیگری برخورد کرد که ضمن رها کردن خودرو، با در دست داشتن بسته ای بصورت پیاده به سمت منازل شهرک هدایت متواری شد،  که پس از تعقیب با پرتاب بسته بروی پشت بام منزلی،  اقدام به  فرار کرد و   ۲۲۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه نیز  کشف شد.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: در این چند عملیات چهار نفر دستگیر شدند،   که با تشکیل پرونده قضایی همراه با مواد کشف شده توسط عوامل انتظامی،  تحویل مرجع قضایی شدند و وسایل نقلیه نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

موسوی گفت: با مشارکت مردم  شهرستان گچساران در همکاری با پلیس در سامانه ۱۱۰ و هوشیاری کارکنان انتظامی این شهرستان، افیونگران و سوداگران مرگ و مواد مخدر بدانند شهرستان گچساران و به خصوص  شهر دوگنبدان، جایگاه ناامنی برای هرگونه فعالیت  آنها است و توصیه پلیس برای این گونه افراد دست برداشتن از این اعمال پلید است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=246474
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما